גיתם BBDO זכה בשתי מדליות זהב בתחרות ADSPOT

זאת לאחר שזכה המשרד בתחרות הפרסום של ניו-יורק עם שילוט החוצות של ריגלי ובפרס הברונזה על סרטון המגנטים לחלב מועשר של תנובה בתחרות ה-golden drum
אפרת אדיר |

במהלך חול המועד סוכות התבשר משרד הפרסום גיתם BBDO כי זכה בשני פרסי זהב בתחרות ad spot- תחרות שבה נבחרים הקמפיינים הקריאטייביים ביותר בעלות של עד 100 אלף דולר.

הקמפיינים הנבחרים בתחרות זו, נמדדים על-פי רעיון חד וחכם שמצליח להעביר את המסר ללא הצורך להשתמש בהפקות ענק. בהתאם לאמות מידה אלו זכו קמפיין "ישראייר" וקמפיין "המגנטים של חלב תנובה" של גיתם בפרסי הזהב.

כמו כן, במסגרת תחרות הLIA (London international- awareds) נבחר קמפיין "טירת צבי - בשר בריא" לעלות כפיינליסט בקטגוריית המזון אל מול קמפיינים של מק'דונלדס, פיצה האט, יופלה ועוד. תחרות הפרסים בלונדון מתקיימת כבר 24 שנה ושופטים בה אנשי קריאטיב מהשורה הראשונה שבעצמם זכו בעבר בתחרות. יו"ר התחרות הינו סמנכ"ל הקריאטיב של חברת יופיטר, אשר זכה במספר הזכיות הגבוה ביותר גם בקאן. עלייתה של גיתם כפיינליסטית בתחרות זו חשובה מאחר ובתחרות זו לא מחולקים פרסי כסף וארד אלא רק מדליות זהב. ההכרזה על הזוכים הסופיים תתקיים בנובמבר.

זוהי אינה הזכייה הראשונה השנה של גיתם בתחרויות הקריאטיב בעולם. ראשונה היתה תחרות ניו יורק שם זכתה גיתם עם שילוט החוצות של ריגלי, שבוע מאוחר יותר זכתה גיתם בפרס הברונזה על סרטון המגנטים לחלב המועשר בברזל של תנובה בתחרות ה-golden drum.

אסי שביט, סמנכ"ל קריאטיב בגיתם, מציין, כי "מעולם בתחום הפרסום הישראלי לא היה רצף זכיות שכזה בתחרויות מכובדות בינלאומיות למשרד פרסום ישראלי, עד כה. זכיה בכמות כה גבוהה של עבודות בתקופה קצרה הינו הישג לאומי בכל קנה מידה לגיתם ולאנשי הקריאטיב בה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה