שת"פ ראשון בין קבוצת קניוני עזריאלי לזכיינית קשת

המבצע ילווה בקמפיין בעלות של 100 אלף דולר; לקוחות הקניונים ייהנו מהנחות לקניות ומייעוץ בתחום הסטיילינג
אפרת אדיר |

קבוצת קניוני עזריאלי בשיתוף זכיינית "קשת", העורכת בימים את חודש האופנה בערוץ 2, יוצאות בשת"פ במסגרתו יחל החל מיום ראשון הקרוב (15/10) ועד סוף החודש (31/10) מבצע בקניונים ובו כל הרוכש בסכום של 199 שקל ביום אחד (לחברי שופינג 149 שקל), יוכל להשתתף בהגרלה ולזכות ב- 1,000 שקל לקניות ברשתות מובחרות באחד משבעת קניוני הקבוצה.

"במהלך חודש אוקטובר תחלק קבוצת קניוני עזריאלי למעלה מ-25 אלף שקל ללקוחות שבעת הקניונים, תיתן קופוני הנחה לקניות וגם ייעוץ לכל המבקרים בתחום הסטיילינג", כך לדברי פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי. המבצע ילווה בקמפיין בעלות של 100 אלף דולר, ויכלול עיתונות, פרסום באתר קשת, חסויות בתוכניות חודש האופנה ובקניונים.

מבקרי קניוני עזריאלי שירכשו פריטים בסכום האמור, יקבלו קוד להשתתפות בהגרלה יומית אשר תתקיים באמצעות אתר קשתWWW.KESHET-TV.COM. כמו כן, באתר ימצאו הגולשים הנחות ייחודיות לרכישה ברשתות המשתתפות במבצע בשבעת הקניונים.

בסיום המבצע תתקיים הגרלה חד פעמית על פרס- כרטיס טיסה לניו יורק + 1,000 דולר במזומן לרכישת ביגוד אופנתי בחו"ל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ידין ענתבי
צילום: בנק הפועלים

לקוחות בנק הפועלים? קבלו מניות במתנה

צעד מעניין של ידין ענתבי - בנק הפועלים יחלק מניות במתנה ליותר ממיליון לקוחות. מהלכים כאלו דוברו בעבר, אבל אף פעם לא נעשו בארץ. מה יעשו הבנקים האחרים והאם מתישהו נקבל גם מניות שטראוס כשנקנה מילקי?

מנדי הניג |

ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים בצעד שאמור לחבר בין הבנק לבין לקוחותיו - הבנק יחלק מניות של הבנק במתנה ליותר ממיליון לקוחותיו. הלקוחות הזכאים יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הבנק בשווי של כ-124 שקלים (לפי שער הסגירה ב-21.8) או מענק כספי של 100 שקלים.

מצד אחד, זה לא סכום משמעותי, מצד שני, יש כאן מסר גדול. סוג של שיתוף של הבנק עם הלקוחות שלו. לכו תדעו - אולי בשלב הבא יחלקו יותר, אולי יחלקו לפי גודל החשבון? זה פתח לקבלת מניות מגופים שאתם משתמשים בהם. בנקים זה הכי מתבקש - הם שולטים ומכירים את חשבון הבנק שלכם, הם מעבירים לכם מניות ברגע. אבל העניין של לשתף את הלקוחות במניות ידוע ומוכר כבר עשרות שנים ונעשו בעבר ניסיונות בעולם, לא ממש מוצלחים, כי התמורה היא לא גדולה וחוץ מגופים פיננסים שיכולים לעשות את מהלך בלי עלויות, גופים מסחריים צריכים להעמיד משאבים גדולים רק כדי לתת לכם מתנה שבסוף היא מאוד צנועה ולגישתם יש להם דרכים אחרות לספק מתנות-בונוסים ללקוחות.  

דמיינו שבעתיד שטראוס תעניק לכם מניות שלה על כל רכישה של מעל סכום מסוים - נראה רחוק, והבעיה כאמור שלהבדיל מבנק , שטראוס לא יכולה להעביר לכם בקלות מניות לחשבון, זו פרוצדורה שעולה הרבה - בירור פרטים וכו'. סיכוי קטן שמהלך כזה יתממש, אבל יש בזה גימיק שיווקי וחיבור ללקוח שלא קיים במהלכים אחרים.    

המהלך של בנק הפועלים נועד להפוך את הלקוחות לשותפים - "הרעיון נולד מתוך רצון להפוך כמיליון לקוחות שלנו לשותפים ברווחי הבנק, גם אם בשווי סמלי", אומר ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים. לדבריו, התוכנית תאפשר גם ללקוחות שטרם התנסו בשוק ההון להיחשף לעולם ההשקעות". הוא צודק. דמיינו שלקוחות שיש להם קרנות נאמנות, יתחילו לעקוב בזכות 2 מניות בחשבון אחרי מניית בנק הפועלים. ענתבי יודע שזה עשוי לגרות אותם למהלכים נוספים בשוק ההון - מהלכים שהבנק מרוויח עליהם עמלות.


המתנה הזו היא ערך שיווקי ותדמיתי גדול לבנק. הוא מרוויח בקצב של 6.5-8 מיליארד שקל בשנה ונותן 124 מיליון שקל כמתנה ללקוחות. אם הוא היה נותן לכם ריבית על העו"ש הוא היה עושה באמת צדק גדול עם הלקוחות שלו, רק שזה היה עולה לו מעל 1.5 מיליארד שקל.