עומר צימר - הישראלי הבכיר בקנון העולמית

מונה למנהל שיווק מרכז ומזרח אירופה במסגרת רה-ארגון בחטיבת הפתרונות העסקיים של החברה
אפרת אדיר |

הנהלת Canon מרכז ומזרח אירופה מודיעה היום (ג') על מינוי עומר צימר לתפקיד מנהל תקשורת שיווקית מרכז ומזרח אירופה. עומר יפעל ממטה החברה בוינה, אוסטריה, זאת במסגרת רה-ארגון בחטיבת הפתרונות העסקיים של החברה.

במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי צימר, בין היתר, על קביעת מדיניות הפרסום של החברה באזור, על הפעילות השיווקית החיצונית אותה יוזמת החברה- כולל שיתופי פעולה וחסויות. בעקבות המינוי יהיה צימר הישראלי הבכיר ביותר ב-Canon.

צימר (28) עבד בשנים האחרונות כמנהל חטיבת המכירות לעסקים בחברת קרט (מפיץ בלעדי של Canon בישראל) ולפני כן במשך חמש שנים כמנהל שיווק בחברת ההיי-טק הישראלית Jungo. לעומר תואר ראשון ביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה הפתוחה, ותואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.

"לאחר ציפייה ארוכה אני שמח שעומר מצטרף למטה Canon, השילוב בין הידע בתחום השיווק והמכירות, אותו מביא עמו עומר מתפקידיו הקודמים, אמור לתת לו כלים מצוינים לפתח ולקדם רעיונות שיווקים חדשים" אמר פיטר סאק, דירקטור לענייני שיווק, ב-Canon מרכז ומזרח אירופה.

צימר מסר, כי "זהו כבוד גדול להצטרף למשפחת Canon העולמית. אני מקווה שהניסיון שלי בפעילות שיווקית מול שווקים באירופה ובארה"ב ביחד עם ההכרות שלי עם הפתרונות אותן מציעה החברה, כמנהל מכירות, יאפשרו לי למלא את התפקיד בהצלחה. אני מחכה לעזור לCanon להגיע להישגים חדשים בכל השווקים וכמובן גם בישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ידין ענתבי
צילום: בנק הפועלים

לקוחות בנק הפועלים? קבלו מניות במתנה

צעד מעניין של ידין ענתבי - בנק הפועלים יחלק מניות במתנה ליותר ממיליון לקוחות. מהלכים כאלו דוברו בעבר, אבל אף פעם לא נעשו בארץ. מה יעשו הבנקים האחרים והאם מתישהו נקבל גם מניות שטראוס כשנקנה מילקי?

מנדי הניג |

ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים בצעד שאמור לחבר בין הבנק לבין לקוחותיו - הבנק יחלק מניות של הבנק במתנה ליותר ממיליון לקוחותיו. הלקוחות הזכאים יוכלו לבחור בין קבלת 2 מניות של הבנק בשווי של כ-124 שקלים (לפי שער הסגירה ב-21.8) או מענק כספי של 100 שקלים.

מצד אחד, זה לא סכום משמעותי, מצד שני, יש כאן מסר גדול. סוג של שיתוף של הבנק עם הלקוחות שלו. לכו תדעו - אולי בשלב הבא יחלקו יותר, אולי יחלקו לפי גודל החשבון? זה פתח לקבלת מניות מגופים שאתם משתמשים בהם. בנקים זה הכי מתבקש - הם שולטים ומכירים את חשבון הבנק שלכם, הם מעבירים לכם מניות ברגע. אבל העניין של לשתף את הלקוחות במניות ידוע ומוכר כבר עשרות שנים ונעשו בעבר ניסיונות בעולם, לא ממש מוצלחים, כי התמורה היא לא גדולה וחוץ מגופים פיננסים שיכולים לעשות את מהלך בלי עלויות, גופים מסחריים צריכים להעמיד משאבים גדולים רק כדי לתת לכם מתנה שבסוף היא מאוד צנועה ולגישתם יש להם דרכים אחרות לספק מתנות-בונוסים ללקוחות.  

דמיינו שבעתיד שטראוס תעניק לכם מניות שלה על כל רכישה של מעל סכום מסוים - נראה רחוק, והבעיה כאמור שלהבדיל מבנק , שטראוס לא יכולה להעביר לכם בקלות מניות לחשבון, זו פרוצדורה שעולה הרבה - בירור פרטים וכו'. סיכוי קטן שמהלך כזה יתממש, אבל יש בזה גימיק שיווקי וחיבור ללקוח שלא קיים במהלכים אחרים.    

המהלך של בנק הפועלים נועד להפוך את הלקוחות לשותפים - "הרעיון נולד מתוך רצון להפוך כמיליון לקוחות שלנו לשותפים ברווחי הבנק, גם אם בשווי סמלי", אומר ידין ענתבי, מנכ"ל בנק הפועלים. לדבריו, התוכנית תאפשר גם ללקוחות שטרם התנסו בשוק ההון להיחשף לעולם ההשקעות". הוא צודק. דמיינו שלקוחות שיש להם קרנות נאמנות, יתחילו לעקוב בזכות 2 מניות בחשבון אחרי מניית בנק הפועלים. ענתבי יודע שזה עשוי לגרות אותם למהלכים נוספים בשוק ההון - מהלכים שהבנק מרוויח עליהם עמלות.


המתנה הזו היא ערך שיווקי ותדמיתי גדול לבנק. הוא מרוויח בקצב של 6.5-8 מיליארד שקל בשנה ונותן 124 מיליון שקל כמתנה ללקוחות. אם הוא היה נותן לכם ריבית על העו"ש הוא היה עושה באמת צדק גדול עם הלקוחות שלו, רק שזה היה עולה לו מעל 1.5 מיליארד שקל.