מנכ"ל לוק: השתלטנו על כמחצית מעוגת הפרסום באופנה

כך מסכם ירון ליכטנשטיין את השגיה של סוכנות הדוגמנות לשנת 2006
שרות Bizportal |

סוכנות הדוגמנות והטאלנטים "לוק", מסכמת את השנה ומדווחת על השתתפות בכ-40% מהקמפיינים בתחום האופנה בישראל. לדברי ירון ליכטנשטיין, מנכ"ל "לוק", "המיוצגים שלנו מובילים העונה חלק ניכר מהקמפיינים בארץ. ההשתלטות על כמחצית עוגת הפרסום בתחום האופנה, היא תוצאה של היכולת להתאים בין הפרזנטור למותג אותו הוא מוביל, תוך חשיבה יצירתית ומעורבות שלנו בכל שלבי הקמפיין". לדברי החברה, מלבד ענף האופנה חלק מהמיוצגים בסוכנות מובילים קמפיינים למותגים שונים ואף פועלים בהצלחה בחו"ל. בין הקמפיינים הבולטים בהם השתתפו נציגי הסוכנות נכללים: קמפיים רשת H&O בכיכובה של גלית גוטמן; מירי בוהדנה המובילה את הקמפיינים של תכשיטי רויאלטי ואופנת גולברי; טל אלון מוביל את קמפיין "רנואר-מן"; מיכל ינאי בקמפיין "ג'אמפ"; ויקטוריה קצמן והילה בלילתי המובילות את הקמפיין של "בוניטה"; רז מאירמן מוביל את קמפיין "פולגת"; ליהי אלון מובילה הן את הקמפיין העולמי של "דיווה" ויחד עם אנחל בונני מובילה את הקמפיין של ZIP; שרי גבעתי בקמפיין "גריפ"; ניבית בש בקמפיינים של H&O ו"גוטקס"; נופית שבח בקמפיין של "קרייזי ליין"; מירי לוי מובילה את הקמפיין של "פיקס-מן" ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה