ניו פארם מבטלת את עסקת רכישת רשת סופרייז מאוגוסט
פחות מחודשיים לאחר שהודיע מנכ"ל רשת ניו-פארם, מוטי כהן, על רכישת הפעילות של רשת המתנות סורפרייז surprise מידי חברת אלקבס תעשיות בע"מ, שבשליטת בני הזוג אריה וגילה אלקבס, מסר היום (ד') כהן, כי "עסקת רכישת רשת סורפרייז לא תבוצע מאחר והעסקה לא עמדה בכל התנאים המתלים הנדרשים של הסכם עקרונות הרכישה".
ההודעה הראשונה על ביצוע העסקה נמסרה ב-13.8.06, כאשר דווח על היקף עסקה העומד על כ- 3.5 מיליון שקל, כולל מלאי וזיכיון המותג. במסגרת התנאים לרכישת רשת סופרייז, הוחלט כי בני הזוג אלקבס ימשיכו להוביל את ניהול הרשת ואת פעילות סופרייז בניו-פארם, אשר תפעל כרשת חנויות נפרדת ותפתח קטגוריה של "חנות בתוך חנות" ברשת ניו-פארם. בעת ההודעה על עסקת הרכישה אמר אז כהן, כי "רשת ניו-פארם רואה בסורפרייז מנוע צמיחה ופלטפורמה להכנסת מוצרים מעוצבים ומיוחדים לרשת. באמצעות מוצרי רשת סורפרייז ניתן יהיה לחזק ולבדל את מחלקות הקוסמטיקה היוקרתית של ניו-פארם, על-ידי הענקת מוצרים משלימים ללקוחות, כגון: תכשיטי מעצבים, תיקים וארנקים מעוצבים, אקססוריז מיוחדים, המשלימים ללקוחה את סל הקניה של הקוסמטיקה היוקרתית בפריטי לבוש ותכשיטים מעוצבים ויוקרתיים".
כהן אף ציין, כי תיבחן האפשרות להרחיב את רשת סופרייז לסניפים חדשים, הן בארץ והן בחו"ל.