סיסקו ישראל: 10 מ' ד' בשנה מתחום ה-SMB הישראלי

תחום זה מהווה הזדמנויות צמיחה משמעותיות בתחום של פתרונות רשת ושירותי רשת למשווקים של מוצרי תוכנה ותקשורת לעסקים קטנים ובינוניים
אסף מליחי |

סיסקו ישראל השיקה יחד עם שותפיה העסקיים את תוכנית הSMB-SELECT לפלח השוק הקטן והבינוני. זו הפעם הראשונה בה סיסקו יוצרת תכנית שיווק ייעודית לפלח שוק זה. תחום ה-SMB בסיסקו ינוהל ע"י צפריר חקלאי שאומר כי היקף המכירות בשוק זה צפוי להגיע ל-10 מיליון דולר כבר בשנה הראשונה ולגדול באופן משמעותי משנה לשנה.

חקלאי אומר כי תוכנית זו מציעה הזדמנויות צמיחה משמעותיות בתחום של פתרונות רשת ושירותי רשת למשווקים של מוצרי תוכנה ותקשורת לעסקים קטנים ובינוניים. לדבריו, בין המוצרים שיימכרו לפלח השוק הזה - פתרונות מיתוג, אבטחת מידע, WLAN, שירותי תקשורת מאוחדים ואספקת תוכן.

בועז מעוז, מנהל ערוצי המכירה בסיסקו ישראל, הדגיש את חשיבות משווקי ה-SMB לסיסקו ולעסקים המשותפים שלהם עם סיסקו ישראל, וציין כי עסקים קטנים ובינוניים מבינים היום יותר מתמיד את היתרונות הטמונים בהגדלת ההכנסות, הרווחיות והתפוקות, שעשויים לנבוע מהשקעות בפתרונות רשת. "טיפוח הקשר עם משווקי ה-SMB-SELECT של סיסקו יאפשר להפוך את הפוטנציאל העצום הטמון בשוק זה להצלחה מדידה", אמר מעוז, והוסיף כי "מגוון פתרונות הרשת המשולבים של סיסקו מספקים לעסקים קטנים ובינוניים אבטחה, אמינות ויכולת שדרוג, הנדרשים ומותאמים לצרכיהם. סיסקו מציעה למשווקי ה-SMB ELECT תמיכה מסורה, יתרונות משמעותיים ותגמולים פיננסים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה