אלקטרה בקמפיין לסדרת מזגנים עיליים ב-2.5 מיליון ש'
אלקטרה משיקה סדרת מזגנים עיליים חדשה בטכנולוגיית DC Inverter המתקדמת אשר פותחה בהשקעה של מיליון דולר, בקמפיין מבית JWT בהיקף של 2.5 מיליון שקל. הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה, פרסום בעיתונות, באינטרנט ובנקודות המכירה.
מדובר בטכנולוגיית מיזוג מתקדמת, הכוללת מדחס חדשני בעל תפוקה משתנה ומערכת בקרה אלקטרונית, המאפשרת להתאים את פעולתו בדיוק בהתאם לדרישות המיזוג. התוצאה היא יציבות טמפרטורה, ללא גלי חום וקור, פעולה שקטה במיוחד, אמינות ואורך חיים גבוה יותר, וחיסכון של עד 30% בצריכת החשמל בהשוואה למזגנים רגילים.
פרדי אבוקרט, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר הוסיף, כי "השקת הטכנולוגיה החדשה מסמלת את מובילות אלקטרה בשוק הישראלי ומוכיחה את היכולות הטכנולוגיות והשיווקיות שלה. סדרת המוצרים החדשה מציעה לצרכן הישראלי מגוון תועלות חשובות וייחודיות ללא תחרות. במהלך השנה אנו מתכוונים להמשיך ולהפתיע בהשקת מוצרים חדשניים".