מחלבות גד בקמפיין פרסום ראשון למגזר החרדי
תקציב הקמפיין עומד על 100 אלף דולר ויכלול שילוט חוצות, טיזרים ועיתונות חרדית
"מחלבות גד" יוצאת בקמפיין ראשון למגזר החרדי, בהשקעה של 100 אלף דולר. הקמפיין, באמצעות פרסום אפיקים, יכלול שילוט חוצות, טיזרים ופרסום בעיתונות החרדית.
שלומי אילון, סמנכ"ל השיווק במחלבות גד מציין, כי ההחלטה לצאת בקמפיין למגזר החרדי נובעת מהעובדה שבחודשים האחרונים הרחיבה המחלבה את קווי ייצור המהדרין ומשלשת את מוצריה הכשרים בכשרות מהדרין של הרב רובין שליטא ל-37 מוצרים מכל הקטגוריות של מחלבות גד.
מחלבות גד הינה המחלבה הרביעית בגודלה ומתמחה בייצור גבינות מלוחות, גבינות איטלקיות וגבינות עזים.