נתון אמון הצרכנים בארה"ב רשם עליה חדה

לאחר שבחודש אוגוסט עמד הנתון על רמת שפל של 9 חודשים, בחודש ספטמבר נרשמה התאוששות משמעותית
יוסי פינק |

נתון אמון הצרכנים בארה"ב רשם בחודש ספטמבר עליה חדה לרמה של 104.5 נקודות וזאת לאחר שבחודש אוגוסט רשם הנתון ירידה לרמה של 100.2 נקודות- רמת שפל של 9 חודשים.

סקר אמון הצרכנים הוא סקר חודשי המקיף כ-5,000 משקי בית ומשמש לניבוי שינויים פתאומיים בהרגלי הצריכה של האמריקני הממוצע כאשר שינוי של יותר מ-4 נקודות, כפי שנרשם החודש, נחשב לשינוי משמעותי בהחלט.

העליה שרשם הנתון הייתה חדה מהצפי בוול סטריט שעמד על עליה מתונה יותר לרמה של 102.7 נקודות לאחר שהקריאה הקודמת לחודש אוגוסט עמדה על 99.6 נקודות.

בתקופה האחרונה היו אלה מחירי הדלק שהשפיעו על נתון אמון הצרכנים והיום אומרים האנליסטים בארה"ב כי הירידה החדה במחירי הדלק הייתה בין הגורמים העיקריים לעליה החדה בנתון אמון הצרכנים לחודש ספטמבר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה