מיקרוסופט ובזקכל יציעו פתרון כולל לניהול לקוחות

ייחודה של החבילה הוא באינטגרציה בין עולמות הטלפוניה, ה-BASE DATA הארגוני וניהול קשרי הלקוחות של מייקרוסופט (CRM) המאפשרת ללקוח לאגד את כלל השירותים תחת קורת גג אחת
אסף מליחי |

חברת בזקכל וחברת הבת אספייר, המתמחה בהקמת מוקדים (Call Centers) חברו לחברת מיקרוסופט ישראל לצורך בניית חבילת פתרונות תקשורת משולבים לעסקים קטנים ובינוניים.

החבילה מורכבת ממרכזיית IP מתוצרת LG - Nortel המשווקת בישראל בבלעדיות על ידי חברת בזקכל, מערכת Call Center מסוג OPTIMUS - פיתוח ישראלי מבית חברת Aspire ומערכת Dynamics CRM של מייקרוסופט.

ייחודה של החבילה הוא באינטגרציה בין עולמות הטלפוניה, ה-BASE DATA הארגוני וניהול קשרי הלקוחות של מייקרוסופט (CRM) המאפשרת ללקוח לאגד את כלל השירותים תחת קורת גג אחת.

פתרונות משולבים מסוג זה היו עד כה שמורים לחברות גדולות בלבד ( Enterprise), שהיו מוכנות להשקיע כסף רב בפתרון. החבילה המוצעת ע"י בזקכל, אספייר ומייקרוסופט פונה לראשונה לפלח ה-SMB, ומאפשרת ללקוחות אלו להטמיע בעלות נמוכה ובלוח זמנים קצר פתרון מקצועי ואפקטיבי.

לדברי שלומי מזור סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת בזקכל, אינטגרציה היא שם המשחק היום. בזקכל הקדימה לזהות את הפוטנציאל ולהפוך לאינטגרטור מוביל עם מיקוד על יישומים בהם התקשורת מהווה חלק חשוב בפתרון, כמו Dynamics CRM, מוקדי שירות (Contact Centers) ויישומים המבוססים על תקשורת IP על כל אפשרויותיה. אחד הצעדים המשמעותיים שבזקכל עשתה כדי לספק את הדרישה היא רכישת חברת Aspire, שפיתחה את אחד מפתרונות ה-Call Center המתקדמים בשוק.

לדברי מייק מלניק, מנכ"ל חברת אספייר, הודות לאינטגרציה העמוקה בין תוכנת Optimus למרכזית ה-IP ולמערכת ה-Dynamics CRM של מיקרוסופט הלקוח מקבל אפשרויות חדשניות וגמישות שלא ניתן לקבל במערכות אחרות ללא התאמות ופיתוחים מקיפים ויקרים. למעשה, אנו יכולים לספק כך רמת שירותים של Enterprise בתקציב של SMB.

עוד מוסיף מלניק, כי אין כיום חבילה דומה בשוק המציעה שירות ואחריות לכלל המערכות ל-5 שנים, בנוסף לתנאי תשלום נוחים (פריסה ל-5 שנים): "זה ממש להקים מוקד מלא בליסינג רק שעם סיום פריסת התשלומים כל המערכת עוברת לבעלות הלקוח".

לדברי גולן בר אור, מנהל קבוצת הפתרונות העסקיים במיקרוסופט ישראל, מיקרוסופט מציעה כיום מגוון רחב של חלופות העונות לכלל הצרכים של לקוחות המעוניינים ליישם פתרונות CRM, החל מיישום באתר הלקוח, דרך שימוש בתשתיות הספק Hosting CRM ובעתיד הקרוב נציג בישראל את CRM Live – פתרון Hosting CRM על גבי תשתיות מיקרוסופט שעלה לאוויר בשוק האמריקאי בחודש יולי.

שיתוף הפעולה של מיקרוסופט עם בזקכל מציג פתרון ייחודי של טלפוניה עם מערכת ה-Dynamics CRM של מיקרוסופט שמאפשר קישוריות מושלמת לתוכנת Outlook וסטנדרטים חדשים בקלות הטמעה וקישור המערכת לתשתיות המחשוב של הלקוח.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה