טיפקום משיקה מגזין אינטרנט חדש לבני נוער
חברת טיפקום, המתמחה באספקת שירותי תוכן ותשתית סלולריים, משיקה מדיה אלקטרונית חדשה, הפונה לבני נוער ולצעירים, תחת השם "FreeMail".
מדובר במגזין אינטרנטי, בעריכת אביעד אבינוביץ', הכולל תכנים מקוריים מעולם האופנה, בידור, פנאי, תרבות ועוד. המגזין יופץ במייל לתפוצה ראשונית של כ-30 אלף צעירים מנויים מדי שבועיים. הכותבים במגזין הינם אנשי מחלקת התוכן של טיפקום וכן כתבים חיצוניים. קמפיין ההשקה של המדיה החדשה תחת הסיסמא "בוא לסיבוב קניות ב-FreeMozina" נערך בשבועות האחרונים במרבית האתרים הגדולים הפונים לקהל היעד. תקציב הפרסום של הקמפיין מוערך בכ-30 אלף דולר.
גיל וייט, מנהל חטיבת התוכן בטיפקום, אמר: "המגזין החדש יותאם בתכניו לתחומי העניין של קהל היעד ובראשם עולם הבידור, טרנדים אופנתיים, גאדג'טים, סלבס ועוד. כמו כן, יטפל המגזין בתחום מרכזי עבור בני הנוער והוא התוכן הסלולרי, באמצעות שילוב של תכנים להורדה, פעילויות SMS וכן אפליקציות תוכן סלולריות מתקדמות".
וייט הוסיף, כי "המדיה החדשה צפויה למלא חוסר אמיתי הקיים באמצעי מדיה מתקדמים הפונים לשכבות הגיל 12-17. במסגרת הפעילות ישולבו מוצרי פרסום אינטרנטיים וכן כתבות ותכנים שיווקיים".
בין לקוחותיה של טיפקום מקבוצת פישמן נמנים: HOT, חברת החשמל, קבוצת ידיעות אחרונות, וואלה!, ICQ, yes, ONE, ערוץ 10, מפעל הפיס ועוד.