יוני - אוגוסט: ירידה של 4.2% במכירות רשתות השיווק
כך עולה מנתוני הלמ"ס. במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה ירידה של 2.8% בשלושת החודשים יוני-אוגוסט 2006, בדומה לירידה שנרשמה בשלושת החודשים מרס-מאי 2006
בשלושת החודשים יוני-אוגוסט 2006 נרשמה ירידה של 4.2% בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, לאחר יציבות בשלושת החודשים מרס-מאי 2006. כך מדווחת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה ירידה של 2.8% בחישוב שנתי בשלושת החודשים יוני-אוגוסט 2006, בדומה לירידה שנרשמה בשלושת החודשים מרס-מאי 2006.
יצויין,כי נתונים אלה, הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם אינדיקטור נוסף.