בזק בינ"ל מדווחת על גידול של 15% בשליחת מיילים בחג

על פי סקר TIM מאוגוסט האחרון, ישנם כ-3.7 מיליון משתמשי אינטרנט בישראל בגילאי 13 למעלה; 99% מתוכם משתמשים בשרות הדואר האלקטרוני
אפרת אדיר |

רגע לפני ערב החג, מדווחת ספקית האינטרנט בזק בינלאומי, על גידול של למעלה מ-15% בשליחת וקבלת הודעות דואר אלקטרוני. החידושים בעולם האינטרנט דוחקים את ברכות ראש השנה המסורתיות המאבדות ממעמדן ובמקומן הולך ונפוץ השימוש במיילים ברשת וכן בהודעות SMS ו-MMS. על פי סקר TIM מאוגוסט האחרון, ישנם כ-3.7 מיליון משתמשי אינטרנט בישראל בגילאי 13 ומעלה, כאשר 99% מתוכם משתמשים במיילים.

בבזק בינלאומי מצביעים על המגמה כי, לקראת ערב החג, הולכת וגדלה כמות המיילים העוברים ברשת וזאת הודות לאופיים המיוחד של ברכות החג הנשלחות ברשת, ביניהן, סרטונים, מצגות ועוד.

יובל קינן, סמנכ"ל הטכנולוגיות בבזק בינלאומי ציין, כי "ברכות החג במייל תופסות מקום של כבוד בקרב הציבור. הפשטות, הנגישות והיכולת להעביר לעשרות אנשים בו זמנית ברכה מושקעת עושים את ההבדל, ואנו בבזק בינלאומי מרגישים את השינוי בהחלט".

עוד עולה מסקר TIM האחרון, כי 74% מכלל המשתמשים באינטרנט צורכים שירותי וידאו. בזק בינלאומי מתייחסת להתחזקות המגמה לצפיות בתכני וידאו באתרים השונים ועולה עם חסות אסטרטגית באתרי האינטרנט המובילים, ובהם- Walla ,MSN ותפוז. היקף החסות עומד על למעלה ממיליון שקל בשנה.

החסות השנתית הינה למיתוג נגני הוידאו (ה-mediaplayer's) ברוח החברה, כאשר במהלך אסטרטגי זה תופסת בזק בינלאומי בעלות על מירב צפיות הנגנים בארץ עם נתון מדהים של למעלה מ-14 מיליון צפיות בחודש, שייחשפו למותג החברה.

לדברי עטרה ליטבק-שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי, "תוכן וידאו הוא הדבר החם היום בכל הקשור לתכנים המועברים ברשת. אינטרנט זה הביזנס שלנו ולכן אין לי ספק שמהלך זה ייתפס כטריוויאלי גם בעיני הגולשים לראות את בזק בינלאומי כשער לתכנים אותם מבקשים ברשת".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה