חג סליחות: סלטי צבר מעלה קמפיין "סולחות" באינטרנט

הקמפיין מציע לגולשים לעשות סולחה עם בן או בת הזוג, או עם המשפחה והחברים באמצעות משלוח גלויות אינטראקטיביות
שרות Bizportal |

לקראת השנה החדשה ויום הכיפורים חברת המזון "סלטי צבר" יוצאת בקמפיין "סולחות" אינטראקטיבי באינטרנט בהשקעה של 200 אלף שקל.

הקמפיין יעלה באתר "וואלה" ויציע לגולשים לעשות "סולחה" עם בן או בת הזוג, עם המשפחה או החברים והחברים לעבודה, באמצעות משלוח גלויות אינטראקטיביות המותאמות באופן אישי. השחקן ז'ק כהן, המככב בקמפיין הטלוויזיה של החברה, יוביל גם את קמפיין האינטרנט כדמות אנימציה.

משרד הפרסום: מק'אן דיגיטל; סופרוויזרית: דפנה דויסקי; מנהל קריאטיב: משה קרסיק; קופי: יוסי צרפתי וגלית גרוסמן; מעצב: פטריק אמיאל; אנימציות: נתי תורכיה; סמנכ"ל שיווק: בילי ינקו; מנהלת מותג: קרן בר און

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה