חברת קונספט שיווק בקמפיין למותג הג'ינס "לי-קופר"

משקיעה 500 אלף דולר בקמפיין הכולל קטלוז תדמיתי וסדרת מודעות במגזיני נשים ולייף סטייל
שרות Bizportal |

חברת "קונספט שיווק" יוצאת בקמפיין לעונת הסתיו-חורף 07 למותג הג'ינס הבריטי "לי קופר", בהשקעה של כ-500 אלף דולר. הקמפיין כולל קטלוג תדמיתי וסדרת מודעות שיופיעו במגזיני נשים והלייף סטייל.

קמפיין החורף החדש מחבר בין שני מוטיבים שונים, סקסיות ומעמד הפועלים, הקשוח והגס, ומהווה את יריית הפתיחה של "לי קופר" לכיוון קהלי היעד הבוגרים יותר.

חברת הג'ינסים בחרה בדוגמנים ז'קלינה הלטבית ופדרו הברזילאי לככב בקטלוג החדש אשר צולם על טהרת גווני אפור קודרים להשלמת האווירה המחוספסת והמנוכרת ולצורך הדגשת הלוק השולט באופנה כיום של גזרות צרות, גווני RAW כהים, בדים יפניים, כביסות מתוחכמות, ועיצובים פשוטים ונועזים.

הקולקצייה עוצבה על ידי מחלקת העיצוב של "לי קופר" ישראל, והמעצבים תומר בן יוסף ושלי חדד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה