ריגלי בקמפיין שילוט אולטרא סגול בעלות של מיליון ד'
הקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, יעלה תחת המסר: "עוזר לשמור על שיניים לבנות"
חברת ריגלי יוצאת בקמפיין חדש למסטיק אורביט וויט בהשקעה של מיליון דולר ועם אפקט של אור אולטרא סגול המבליט את השיניים בשלטים ובפרסומות.
הקמפיין, תחת המסר: "עוזר לשמור על שיניים לבנות", יעלה על גבי קיר בקולנוע גת בתל-אביב, מכוונים, שילוט בתחנות אוטובוס ובתחנות רכבת ובתאי שירותים של מועדונים, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.
קרדיטים: סמנכ"ל קיריאיטיב- אסי שביט; ארט ומנהל קריאיטיב- ערן ברקן; סמנכ"ל לקוחות- יואב פרידור; מנהלת לקוחות- יעל קנדר; פלנרית- לילי אהרון; תקציבאי- רן ברגמן; מדיה- דפנה גורן, טל לוכביצקי; מפיקה- מירב צור; מפיקת דפוס- דניאל אשל; צלם- עידו איז'ק; חברת huge media