ריגלי בקמפיין שילוט אולטרא סגול בעלות של מיליון ד'

הקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, יעלה תחת המסר: "עוזר לשמור על שיניים לבנות"
שרות Bizportal |

חברת ריגלי יוצאת בקמפיין חדש למסטיק אורביט וויט בהשקעה של מיליון דולר ועם אפקט של אור אולטרא סגול המבליט את השיניים בשלטים ובפרסומות.

הקמפיין, תחת המסר: "עוזר לשמור על שיניים לבנות", יעלה על גבי קיר בקולנוע גת בתל-אביב, מכוונים, שילוט בתחנות אוטובוס ובתחנות רכבת ובתאי שירותים של מועדונים, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO.

קרדיטים: סמנכ"ל קיריאיטיב- אסי שביט; ארט ומנהל קריאיטיב- ערן ברקן; סמנכ"ל לקוחות- יואב פרידור; מנהלת לקוחות- יעל קנדר; פלנרית- לילי אהרון; תקציבאי- רן ברגמן; מדיה- דפנה גורן, טל לוכביצקי; מפיקה- מירב צור; מפיקת דפוס- דניאל אשל; צלם- עידו איז'ק; חברת huge media

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה