בנק הפועלים משיק קמפיין פרסומי לאשראי צרכני

במסגרת הקמפיין מציע הבנק מסגרת אשראי ישיר לכל מטרה; האשראי מוצע לתקופה שבין חודשיים ועד 5 שנים בסכום של עד 80 אלף שקל
אפרת אדיר |

בעקבות הוראות בנק ישראל האוסרות על חריגה ממסגרת האשראי המאושר בחשבון העו"ש, שנכנסו לתוקף בתחילת יולי השנה מציע בנק הפועלים מוצרי האשראי שנועדו לסייע ללקוחות בניהול מושכל של חשבון העו"ש שלהם. כחלק מהסיוע משיק הבנק קמפיין פרסומי חדש לאשראי צרכני.

במסגרת הקמפיין, מציע בנק הפועלים מסגרת אשראי ישיר הנגיש 24 שעות ביממה, העונה על צרכי הלקוח לכל מטרה. האשראי מוצע לתקופה שבין חודשיים ועד 5 שנים, בסכום של עד 80 אלף שקל, בהתאם למאפייני הלקוח ושיקול דעת הבנק.

יתרון נוסף בקבלת מסגרת האשראי הישיר הוא שאין צורך בביטחונות ובערבים, והניצול בערוצים הישירים אינו דורש חתימה על טפסים. כמו כן, מובטחת גמישות בסכום ההחזר החודשי ופירעון של האשראי אינו כרוך בעמלת פירעון מוקדם.

אליעזר מיזרוח, מנהל אגף שיווק ותכנון אסטרטגי בבנק הפועלים, אמר כי "בסקר שנערך בבנק הפועלים, העוסק בנושא לקיחת אשראי, ציינו הנשאלים כי לא חשבו על קבלת אשראי כאופציה שניתנת למימוש על ידם. רבים סבורים בטעות, כי אנשים אחרים שהם מכירים אינם לוקחים אשראי. לאור זאת, הבנק החליט לטפל בסיטואציה שצויינה כמביכה, בצורה הומוריסטית ומשעשעת".

הקמפיין, באמצעות גיתם, בנוי על שפה פרסומית מיוחדת ללא דיאלוג ומתאר שלוש סיטואציות שונות של חידוש דירה, רכישת רכב חדש ויציאה לחופשה חלומית. בשלוש הסיטואציות מופיע כיתוב, מעל השחקנים, של סכום ההלוואה אותה הם לקחו כדי להתקדם. השחקנים, נבוכים מהעובדה שמסביבם כולם רואים כי הם לקחו הלוואה, מנסים בדרכים שונות ומשונות, משעשעות ביותר, לברוח מהכיתוב המלווה אותם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה