ויריאנט: גידול של 14% ל-3.9 מ' ד' בהכנסות ברבעון
חברת ויריאנט (נאסד"ק: VRYA), המתמחה בפיתוח מוצרים לניהול יעיל של ספקי שירות ניידים בשטח (מהנדסי וטכנאי שירות), הכריזה על תוצאותיה העסקיות לרבעון השני של 2006.
ההכנסות ברבעון השני 2006, הסתכמו ב-3.9 מיליון דולר, גידול של 14% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בו הסתכמו הכנסותיה ב-3.4 מיליון דולר, וירידה של 2.5% לעומת הרבעון הראשון של 2006, בו הסתכמו הכנסותיה ב-4 מיליון דולר.
בששת החודשים הראשונים של 2006 הסתכמו הכנסות החברה ב-7.8 מיליון דולר, גידול של 10% לעומת הכנסות בהיקף של 7.1 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2005.
הרווח נטו ברבעון השני של 2006 הסתכם ב-400,000 דולר, או 5 סנט למנייה מדוללת, בהשוואה להפסד של 1.4 מיליון דולר, או 23 סנט למנייה מדוללת, ברבעון הראשון של 2006. ההפסד נטו בששת החודשים הראשונים של 2006 הסתכם ב-300,000 דולר, או 3 סנט למנייה מדוללת, בהשוואה להפסד נטו של 2.5 מיליון דולר (41 סנט למניה) בתקופה המקבילה אשתקד.
ההכנסה נטו ברבעון הראשון ובמחצית הראשונה של 2006 כוללת הכנסה פיננסית חד-פעמית כתוצאה מהמרת חוב ארוך טווח בהיקף של 2 מיליון דולר למניות מועדפות מסוג A, שבוצעה במהלך הרבעון. הכנסה זו נובעת מהפער בין היקף החוב לפני ההמרה (2.4 מיליון דולר) לשווי המניות שהונפקו בתמורה להמרה (1.7 מיליון דולר) ונרשמה כהכנסה פיננסית בדו"חות החברה.
בפועל, התוצאות העסקיות של הרבעון משקפות איזון תפעולי, כאשר ההפסד התפעולי הסתכם ב-15 אלף דולר בלבד, בהשוואה להפסד תפעולי של 1.3 מיליון דולר ברבעון השני של 2005 ו-400,000 דולר ברבעון הראשון של 2006. התוצאות התפעוליות ברבעון השני של 2006 משקפות את יתרונות תהליך הארגון מחדש שבוצע בחברה והפעולות שננקטו במהלך הרבעון במטרה לצמצם עלויות. פעולות שהביאו להפחתה משמעותית בהוצאות התפעול ובעלויות מתן השירות.
"אנו שבעי רצון מהשיפור בתוצאות העסקיות ברבעון האחרון. אנו מחויבים להשיג רווחיות יציבה ומעודדים מההתקדמות שהשגנו ומיעילות הפעולות בהן נקטנו, כפי שהדבר משתקף בתוצאות הרבעון", אמר נשיא ומנכ"ל ויריאנט, ממי איש-שלום. "במהלך הרבעון האחרון ביצענו תהליך התייעלות משמעותי, כולל השקת יוזמות חדשות לשיפור השירות ללקוחותינו ופישוט התפעול. התוצאה היתה זכייה בארבעה לקוחות חדשים, כולל עסקות ערוצי הפצה משמעותיות אשר פתחו בפנינו שני שווקים חדשים עבורנו. המשכנו את המיקוד באיכות ובשביעות רצון הלקוחות וסיימנו את היישום בשלושה פרוייקטים ללקוחותינו".