בי קונטקט: צמיחה של 25% בהכנסות במחצית ה-1 של 2006
חברת בי קונטקט, ספקית שירותי תוכן סלולארי אשר החלה להיסחר בבורסה בת"א בחודש יוני האחרון, מדווחת כי הכנסותיה של החברה ב-6 החודשים הראשונים של שנת 2006 הסתכמו בכ-5.547 מיליון שקל, המהווים עלייה של כ-25% לעומת התקופה המקבילה 2005. נתון זה אינו כולל את הכנסות החברה מפעילותה בברזיל (שאינן מאוחדות במאזן).
במגזר השיווק והפרסום הסלולארי, הסתכמו ההכנסות בתקופת הדוח לסך של כ-2.856 מיליון שקל לעומת הכנסות בסך של כ- 1.805 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, אשר מהווה גידול של 58%.
הרווח הגולמי של החברה במחצית הראשונה של 2006 מהווה 64.3% מההכנסות, גידול של 6.3% לעומת הרווח גולמי בתקופה המקבילה אשתקד, שהיווה 60.5% מההכנסות.
הרווח הנקי גדל ברבעון השני של השנה, והסתכם בכ-21,000 שקל לעומת הפסד של 18,000 שקל ברבעון הראשון השנה.
ערן פפר, מנכ"ל בי-קונטקט, מציין, כי "הגידול בהכנסות נובע מצמיחה של כ-58% בפעילות החברה במגזר העסקי. צמיחה זו מבטאת את הביקושים הגוברים לשירותי ערך מוסף עסקי ושיווקי בסלולר והרחבת תמהיל המוצרים של החברה בתחום זה. כיום, יותר ויותר ארגונים רואים את הסלולר ככלי שיווקי רלוונטי ואפקטיבי בתמהיל השיווק הכולל של ארגון".
במהלך הרבעון השלישי הצטרף לחברה יעקב פרי, אשר מונה ליו"ר פעיל בה. פרי, אשר כיהן בעבר כמנכ"ל ונשיא סלקום וכיום מכהן כיו"ר בנק מזרחי טפחות ויו"ר חברת ליפמן, ציין כי התוכן הסלולארי הוא ענף שנמצא במגמת צמיחה בארץ ובחו"ל, ולחברת בי קונטקט יש את הכלים והיכולות להיות שחקן מוביל בו. הנציגות של בי קונטקט בברזיל נמצאת במו"מ מתקדם לרכישת חברת תוכן מקומית, וזאת כחלק מצעדי ההתרחבות שלה בברזיל.