פרסום מפוצל: חברת ויאודן רכשה קיר פלזמה מודולרי

שילמה 120 אלף דולר עבור העסקה עם PrimeView; הקיר מורכב מ-12 מסכי פלזמה בגודל 42 אינץ' ללא מסגרת
אפרת אדיר |

חברת ויאודן (וידאו דן), המספקת פתרונות תצוגה לאירועים וכנסים ובעלת רשת ספריות הוידאו, רכשה קיר פלזמה מתוצרת PrimeView, המתמחה בפתרונות תצוגה מתקדמים. גובה העסקה עומד על 120 אלף דולר.

ייחודו של קיר הפלזמה בכך שהוא מורכב מ-12 מסכי פלזמה בגודל 42 אינץ' ללא מסגרת, המאפשרים יצירת תמונה רציפה באיכות גבוהה ותומכים ב-high defenition. בנוסף, קיר הפלזמה הינו מודולרי, וניתן להרכבה בצורות שונות ובגדלים שונים, על מנת שיתאים לצרכי המקום, הפרסומת ולדרישת הלקוח.

מהחברה נמסר, כי חדשות ערוץ 10 וחברת וידאו פלוס כבר מתכוונות לפרסם על קיר זה והוא משמש לתצוגה בכנסים ובאירועים רבים.

יחד עם יכולתו לשנות צורה וגודל, מגיע קיר הפלזמה עם תוכנה ייעודית, המאפשרת להקרין תמונה אחת הפרוסה על כל המסכים, תמונה ממקורות וידאו שונים על כל אחד מן המסכים, או לבצע חלוקה של קיר הוידאו לתצוגה המחולקת לשניים או יותר, בהתאם למספר המסכים.

דני יבלונסקי, מנכ"ל ויאודן אמר היום (ג'), כי "קיר הפלזמה של PrimeView עונה על דרישה בתחום ההפקה, למסכים גדולים אך ניידים, המאפשרים תצוגה איכותית בתנאים משתנים כגון באור יום או במרחבים שאין בהם אפשרות לשים מקרן".

שי גוילי, מנכ"ל PrimeView הוסיף, כי "היתרונות של קיר הפלזמה גלומים ברווח המינימלי בין המסכים, וביחס הניגודיות הגבוה (1:3,000), היוצר איכות תמונה גבוהה בכל אחד מן המסכים ובקיר הוידאו כולו. יתרון נוסף נובע מהניידות של קירות הוידאו, המאפשרת הקמה מהירה וקלה בכל אתר".

גוילי ציין עוד, כי "קיר הפלזמה הוצג לראשונה בעולם בתערוכת אלקטרוניקה באוגוסט 2005 בארה"ב ו-PrimeView היא הראשונה והיחידה להציג קירות וידאו מסוג זה בישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה