משחקים ב"וול-סטריט" בפסטיבל הג'אז באילת בחסות דובק

ממשיכה לקדם את מותג הסיגריות "Wall Street" בהשקעה של כחצי מיליון דולר
אפרת אדיר |

חברת דובק ממשיכה במסורת הענקת חסות לפסטיבל הג'אז באילת שנפתח היום (ב'), באמצעות קידום מותג הסיגריות "Wall Street", על ידי קמפיין הנושא את המסר "שחק ב-WALL STREETוטוס לניו-יורק", בהשקעה של כחצי מיליון דולר.

במתחם "וול סטריט" בשטח הפסטיבל שבנמל אילת, יעוצבו ויוקמו שני מתחמי לאונג' גדולים, לנוחות באי הפסטיבל, במהלך ההופעות. 2 המתחמים יעוצבו בצבעי מותג הסיגריות "Wall Street"- אדום וכחול.

הפעילות הממותגת בפסטיבל תכלול צוותי דיילים מטעם דובק שיסתובבו במתחם הפסטיבל, כשבידיהם מחשבים ניידים עם משחקים שונים. לזוכה במשחקים הללו יוצע הפרס הגדול של חופשה זוגית בניו-יורק ואלף דולר לבזבוזים.

לדברי עידית גולני, מנהלת השיווק בדובק: "מטרת הפעילות הממותגת היא ליצור חשיפה נוספת חוויתית ומפתיעה למותג "Wall Street", באופן אטרקטיבי ודינאמי. חברת דובק מאמינה בפסטיבל הג'אז, כאמצעי לקידום מותגיה באמצעות שיתוף פעולה מוצלח ומניב- ועל כן שומרת על מסורת בעקביות במהלך 10 השנים האחרונות".

נזכיר, כי המלחמה בלבנון גרמה לגל ביטולים של אומנים מחו"ל שהתכוונו להופיע במסגרת הפסטיבל. לאור המצב, קיימה הנהלת הפסטיבל דיונים קדחתניים בשאלה האם לקיים את האירועים כמתוכנן ולבסוף, בתמיכת הממשלה, נקבע כי הפסטיבל המסורתי ייערך במתכונת מצומצמת, כאשר תושבי הצפון וקו העימות יזכו להטבות מיוחדות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה