פרסומת של עמותת ער"ן בהפקת "הבצפר" תשודר בטלוויזיה

בנוסף, הפיק הבצפר של חברות הפרסום עוד 2 סרטים לעמותת ער"ן ולארגון לתת
אפרת אדיר |

"הבצפר" של חברות הפרסום, הפיק במסגרת פרוייקט הגמר של מסלול הפקת פרסומת, 3 סרטונים לעמותת ער"ן ולארגון לתת, המקדמים נושאים חברתיים.

לתהליך ההפקה התנדבו עשרות גורמים, ביניהם, צלמים, עורכים, ושחקנים, לצד חברות הפוסט-פרודקשן- ברודקאסט, גרויטי ו-JCS. כיתת הפלנינג היתה אחראית על התכנון האסטרטגי לפרסומות, התסריטים נכתבו על-ידי תלמידי מסלול הקופיריטינג של הבצפר ובמאים מצטיינים של מגמת הקולנוע באוניברסיטת תל-אביב, נבחרו לביים את הפרסומות.

הסרט של עמותת ער"ן יעלה בימים אלו לשידור בערוצים 2 ו-10ומדבר על המצוקות הנפשיות בעת המלחמה, בהן מטפלת העמותה.

ורד בטש, סמנכ"ל שיווק ומנהלת מסלול ההפקה ב"בצפר", מסבירה, כי "הבצפר" החליט להרים את הכפפה ולהפיק סדרה של סרטים לעידוד פניה לקבלת סיוע לאלפי נערים ונערות במצוקה נפשית. "זאת מסורת שפרוייקט הגמר של מסלול ההפקה בבצפר, מוקדש לקידום נושא חברתי. הסטודנטים בתהליך ההפקה מוצאים את עצמם פועלים מתוך שליחות להפקת סרטים ומשקיעים משאבים ומאמצים רבים לקבלת תוצאה איכותית וראויה לשידור".

עוד מוסיפה בטש, כי "תחום הפקת הפרסומות צובר תאוצה מדי שנה, וזקוק לאנשי מקצוע איכותיים. אנו מעניקים לסטודנטים המבקשים לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום, ידע ועבודה מעשית בפרק זמן קצר יחסית, ומסייעים בכך לבתי הפוסט וחברות ההפקה לקלוט אנשים בעלי הבנה מקצועית וניסיון בסיסי. מדי שנה מופקים בארץ כ-3,000 סרטוני פרסומת. הקורס פועל בשיתוף פעולה הדוק עם גורמים מובילים בתעשייה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה