קבוצת קרסו יוצאת בקמפיין לדגמי 2007 של "ניסאן"

הקמפיין בעלות של 1.5 מיליון שקל עולה תחת הסלוגן: "ניסאן- לנהוג מחוץ לקופסא"
אפרת אדיר |

קבוצת "קרסו", יבואנית "ניסאן" יוצאת בקמפיין רחב היקף להשקת דגמי 2007 של המותג ומציג את האמירה התקשורתית החדשה של ניסאן- "לנהוג מחוץ לקופסא".

היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכ-1.5 מיליון שקל, ויכלול מסעות פרסום לדגמים: "מוראנו", "נבארה", "פאת'פיינדר" וכן מבצע לרוכשי רכב המנהלים "ניסאן פרימרה"– מערכת ניווט GPS מתנה.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "ענבר, מרחב, שקד", יכלול שילוט חוצות, מודעות ענק בעיתונות הארצית ובמגזינים לגברים ולרכב. בנוסף, לצד המודעות בעיתונות יעלה קמפיין אינטרנט באתרים הפונים לקהל היעד.

רועי שחורי, מנהל מותג "ניסאן" מסר, כי: "האמירה התקשורתית החדשה של "ניסאן"- "לנהוג מחוץ לקופסא", משקפת את המהפך של המותג עם דגמי 2007: השקת דגמים חדשים בכל הקטגוריות, לכל הקהלים:, מה"מייקרה" העירונית, ה"Note" (נוט) המשפחתית, והפיק-אפ "נבארה", הרכב המוביל בקטגוריה ועד ה"מוראנו" היוקרתית. אמירה תקשורתית זו מדגישה את הייחודיות שבכל הדגמים- בעיצוב ובטכנולוגיה, לצד האמינות המוכרת של ניסאן לאורך השנים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה