קומברס רוכשת את Netonomy ב-19 מיליון דולר
קומברס, ספקית שירותי ערך מוסף, מקבוצת קומברס טכנולוג'י (נאסד"ק: CMVT, קומוורס ) הודיעה היום, כי חתמה על הסכם לרכישת חברת Netonomy ב-19 מליון דולר במזומן. מדובר בחברה בולטת בתחום השירות העצמי ללקוחות, ניתוח חשבונות ופתרונות לנקודות מכירה (POS), בשילוב פורטפוליו שירותי הערך מוסף שמציעה קומברס, צפויות לייצר ערך רב לצרכן הסופי.
אפליקציות השירות עצמי של Netonomy, מאפשרות ללקוחות, יזמים וקמעונאים לנהל עסקאות, לרכוש מוצרים ושירותים, לצפות בחשבונות מראש ולשלמם בכל אמצעי התקשורת. מבין לקוחותיה של Netonomy ניתן למנות את Bouygues Telecom, מספר מפעילים של אורנג', טלסטרה, T-Mobile UK ו- Vodafone UK.
רז אלון, מנכ"ל זמני של קומברס טכנולוג'י אמר: "רכישת Netonomy® משלימה את פורטפוליו המוצרים שלנו, את הטכנולוגיה שלנו ואת הכיוון האסטרטגי. השילוב יאפשר לייצר הכנסות, לחזק את נאמנות הלקוחות ולשפר את היעילות של מפעילי התקשורת.
"לאחר המיזוג עם Kenan Billing solutions, הצטרפותה של Netonomy מאפשרת לקומברס לספק פתרונות בילינג המאפשרים בחירות טובות יותר, נוחות ושליטה", אומר זאב ברגמן, מנכ"ל קומברס. "לקוחותינו ירוויחו מטכנולוגיה שהולכת וגדלה הכוללת קיצורזמני שיווק וסט אפליקציות ומוצרים מודולרי".
"צירופינו לקומברס היווה צעד טבעי עבורנו", אמר ג'ון בל, מנכ"ל Netonomy. "ספקי שירותים צריכים לאמץ במהירות את השירות העצמי במטרה להוזיל את עלויות. האופציה לבחור ולשנות תוכניות דרך הרשת, משפרת גם היא את רמת שביעות הרצון של הלקוחות ואת נאמנותם ומוזילה את ההוצאות התפעוליות.