"לך תבין איך הם מתחברים"- בזקכל בקמפיין למנהלים
בזקכל, חברת הבת של בזק, יוצאת בימים אלה בקמפיין למנהלי תקשורת ומנמ"רים בחברות מובילות במשק, תחת הסיסמא: "לך תבין איך הם מתחברים בכלל...", ובהשקעה של כ-300 אלף שקל.
המהלך השיווקי נוצר כדי להראות למגזר העסקי את מובילותה של בזקכל בתחום ה-Convergence (אינטגרציה)- חיבור בין עולם המחשוב ועולם הטלפוניה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, יעלה בעיתונות כלכלית ארצית, מגזינים מקצועיים ומקוונים ובפריסה נרחבת באינטרנט.
לדברי שלומי מזור, סמנכ"ל שיווק ומכירות של בזקכל: "מטרת הקמפיין להמשיך ולבסס את בזקכל כחברה המובילה בתחום האינטגרציה בין רשת הטלפוניה לרשת המחשוב והאינטרנט בארגון, בקרב מנהלי מערכות מידע ומנהלי תקשורת מובילים".
חברת בזקכל היא חלוצת תחום ה-IP Telephony. החברה מספקת מגוון פתרונות ומוצרים למגזר העסקי הכוללים: הקמה, אינטגרציה ותמיכה בפתרונות תקשורת.