"לך תבין איך הם מתחברים"- בזקכל בקמפיין למנהלים

הקמפיין בהשקעה של כ-300 אלף שקל מציג את יכולת החיבור בין עולם המחשוב ועולם הטלפוניה במגזר העסקי
אפרת אדיר |

בזקכל, חברת הבת של בזק, יוצאת בימים אלה בקמפיין למנהלי תקשורת ומנמ"רים בחברות מובילות במשק, תחת הסיסמא: "לך תבין איך הם מתחברים בכלל...", ובהשקעה של כ-300 אלף שקל.

המהלך השיווקי נוצר כדי להראות למגזר העסקי את מובילותה של בזקכל בתחום ה-Convergence (אינטגרציה)- חיבור בין עולם המחשוב ועולם הטלפוניה.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, יעלה בעיתונות כלכלית ארצית, מגזינים מקצועיים ומקוונים ובפריסה נרחבת באינטרנט.

לדברי שלומי מזור, סמנכ"ל שיווק ומכירות של בזקכל: "מטרת הקמפיין להמשיך ולבסס את בזקכל כחברה המובילה בתחום האינטגרציה בין רשת הטלפוניה לרשת המחשוב והאינטרנט בארגון, בקרב מנהלי מערכות מידע ומנהלי תקשורת מובילים".

חברת בזקכל היא חלוצת תחום ה-IP Telephony. החברה מספקת מגוון פתרונות ומוצרים למגזר העסקי הכוללים: הקמה, אינטגרציה ותמיכה בפתרונות תקשורת.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה