קמפיין חדש לעוגות עלית בהשקעה של 2 מיליון שקל
הקמפיין, באמצעות ראובני פרידן IPG, יעלה ב-26.8 תחת המסר: "עוגות עלית, עם המון שוקולד עלית"
לקראת החגים עולה יחידת המאפה של עלית בקמפיין טלוויזיה חדש לעוגות השוקולד של עלית, בהיקף השקעה של כ-2.5 מיליון שקל, תחת המסר: "עוגות עלית, עם המון שוקולד עלית".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, יעלה ב-26.8 בערוצים 2, 10, 9, NTV-MIR, וערוץ 24, למשך כחודש. כמו כן, יכלול הקמפיין פעילות קידום מכירות, הטעמות ופרסום בנקודות המכירה.
בקמפיין מככבות שלוש הדמויות החייכניות המופיעות על אריזת עוגות השוקולד החדשות, העשירות בשוקולד עלית, המוצעות בשלושה טעמים: בראוניס שוקולד עשירה, בראוניס שוקולד קפה ועוגת שוקולד עשירה.