HOT פותחת חשבון עם בזק: מחשבת חסכון כספי ללקוח

HOT מציגה באתר האינטרנט מחשבון לבדיקת החסכון הכספי שהיא מציעה ללקוחות מול בזק
אפרת אדיר |

לפני פחות מחודש השיקה HOT את שיטת המסלולים בשירותי הטלפון הפנים ארצי, כחלק מהתחרות מול בזק על שירותי הטלפוניה והיום (ב') ממשיכה HOT את המהלך השיווקי ומעלה באתר האינטרנט של החברה, מחשבון הבודק את החיסכון הכספי הפוטנציאלי ללקוח, פרטי או עסקי, המצטרף לשירותי הטלפון הפנים ארצי של HOT, זאת בהשוואה לתעריפי בזק.

בשיטה זו, משווה המחשבון את המחירים בין תשלומי הטלפון ל-HOT ול-בזק ומציג את החיסכון בהוצאות עבור שירותי טלפון פנים ארצי, על פי המחירים של בזק המפורסמים באתר האינטרנט של החברה.

יצויין, כי החישוב מתבסס על בהתפלגות של 60% בזמן שיא ו-40% בזמן שפל, וכולל גם את התשלום עבור שירותי תא קולי, שיחה מזוהה ושיחת מפגש.

לדברי יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק ב-HOT: "שירותי הטלפון של HOT הינם לא רק שירותי הטלפון המתקדמים ביותר שקיימים בישראל אלא גם האטרקטיביים והמשתלמים ביותר, שכן עלותם מציבה אלטרנטיבה אמיתית למונופול של בזק".

אריאל כהן, מנהל אגף הטלפוניה של HOT, מוסיף, כי "כל שצריך לעשות על מנת לחשב את החיסכון הפוטנציאלי במחשבון הוא להקיש את מספר הדקות הממוצע של חשבון הטלפון החודשי. המחשבון מציג כמה ניתן לחסוך ברשת הטלפון של HOT ואפילו מתאים את המסלול החסכוני ביותר ללקוח".

עד לשעה זו לא נמסרה תגובת בזק.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה