לרגל החגים- IDdesign בקמפיין טלוויזיה חדש
הקמפיין בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום Logic Adv
לקראת ראש השנה, יוצאת IDdesign, הרשת הבינלאומית לריהוט ועיצוב הבית, בקמפיין טלוויזיה תחת הסיסמא: New Collection, New Design ובהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום .Logic Adv, עלה בשישי האחרון בערוצים 2 ו-10 ויימשך כשבועיים. סרטון הטלוויזיה מציג חדרים מעוצבים בשלמות, כשהפריטים המרכיבים את העיצוב הכללי נעלמים מתוכם בזה אחר זה, עד שנותרות מערכות ישיבה מובילות, במחירי מבצע מיוחדים.
לדברי לי אפיק, מנהלת הסחר והשיווק של רשת IDdesign: "מתוקף מעמדנו, כחלק מהרשת הבינלאומית לריהוט ועיצוב הבית, אנו ב-IDdesign רואים זאת כחובתנו לשקף בפני קהל לקוחותינו את הנעשה בעולם העיצוב הבינלאומי, את הלכי הרוח וסגנונות העיצוב החדשניים והעדכניים ביותר".