HOT משתפת את נוסעי אל על בבחירת התכנים לצפיה בטיסה
"HOT גאה כי חברת אל על בחרה בה לספק את חווית הבידור בטיסה. אנו שמחים להביא לטסים באל על את התכנים האהובים של HOT: הדרמות המרתקות, הסרטים שוברי הקופות, תוכניות בידור ותכניות הילדים הכי נצפות. עכשיו הלקוחות יכולים להשפיע ולבחור ולמעשה להיות שותפים בבחירת התוכניות והסדרות שישודרו במטוס", כך אמר יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק של HOT, לאחר הודעת החברה, כי תבדוק את העדפות התוכן של נוסעי אל על במטרה לפעול למען העשרת תכני הבידור בטיסה.
הבדיקה תעשה באמצעות חוברת שתחלק HOT לטסים באל על, ובה יוצגו עולמות התוכן של HOT ופירוט התכנים: דרמות, תוכניות בידור וצחוק, סדרות מהארץ והעולם, סרטים ישראלים, תכניות ילדים ועוד. כך כל נוסע יוכל למלא שאלון ולהשפיע על בחירת התכנים העתידיים שיוקרנו בטיסות.
רמי לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה באל על, סיפר, כי: "חברת אל על משקיעה משאבים רבים במטרה להעניק לנוסעים בכל מחלקות השירות חוויית טיסה ייחודית ומגוונת. במסגרת זו החלטנו השנה להשקיע במערך הבידור בטיסה ובמעבר לשידור באמצעים דיגיטליים. ההסכם עם HOT מאפשר לנו להעניק לנוסעינו היצע גדול במיוחד של ערוצי בידור וגם שמע תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר".
יצויין, כי בחירת התכנים נעשית במסגרת זכייתה של HOT בחודש אפריל 2006 במכרז של אל על לניהול חווית הבידור בטיסה, הכולל את תכני הוידיאו ואת תכני האודיו. במטוסי אל על המאובזרים במסך ראשי משודר תוכן אחיד לכל הנוסעים בטיסה, ובמטוסים עם מסך אישי קיימים בין 6 ל-10 ערוצים שונים המשדרים תוכן מגוון.