נענע ו-Icq בשת"פ עם בורגראנץ' לקמפיין אינטרנט

המהלך מהווה המשך לקמפיין הטלוויזיה איתו עלתה לאחרונה בורגראנץ' עם מבצע "טרוף ת'כסף"
אפרת אדיר |

פורטל נענע ו-Icq נבחרו להוביל את מבצע "טרוף ת'כסף" של בורגראנץ בפלטפורמת האינטרנט. במסגרת המבצע שיימשך עד סוף אוגוסט, מקבל כל הקונה ארוחה בבורגראנץ' כרטיס גירוד עם מספר מזל, אותו עליו להזין באתר נענע כדי להתמודד על הזכות לבזבז רבע מיליון שקל ב-60 דקות. בנוסף, מידי שבוע יוגרלו 3 זוכים שיצולמו לקליפים באתר נענע, בהם ישכנעו את הגולשים למה דווקא להם מגיע לזכות. הזוכה במרבית קולות הגולשים יעלה לשלב הגמר. לדברי יעל זכריה, מנכ"ל נענע: "לנענע שיתוף פעולה אסטרטגי וזכויות הפצה בלעדיות ל-ICQ. שתי החברות מתמקדות בקהל מטרה צעיר ונועז. תוכנת icq, שהושקה בגרסה מקומית בישראל על ידי אתר נענע ביוני 2005 ביססה את מעמדה כפלטפורמה פרסומית מובילה בקרב אוכלוסיית הצעירים ובני הנוער בארץ". נתוני סקר TIM מראים, כי 94.4% מבני הנוער נוהגים להשתמש בתוכנות מסרים מיידים באופן קבוע ו-90.3% מגילאי 13-17 נחשפים ל-Icq בחודש. זכריה מסבירה, כי "היתרון בבחירה בנענע ו- Icq, בכך שהם מאפשרים את הפלטפורמה הטובה ביותר באינטרנט הישראלי בחשיפה ובפנייה לבני נוער המהווים את קהל היעד של המבצע".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה