קמפיין הבריאות של ניקלודיאון עולה מחר לאוויר

הקמפיין תחת הסלוגן: "צא מהכובד- זוז לחיים בריאים"; עופר שכטר נבחר לקריין את התשדירים זו השנה השלישית
אפרת אדיר |

חברת ההפקות, ענני תקשורת, הודיעה היום (ב'), כי הושלמה הפקתם של ששת התשדירים החדשים, שילוו את קמפיין הבריאות של ערוץ ניקלודיאון (47 ביס, 84 בהוט) ויעלו החל ממחר תחת הסלוגן: "צא מהכובד- זוז לחיים בריאים".

השחקן עופר שכטר, נבחר לקריין את התשדירים זו השנה השלישית כקריין תשדירי הערוץ.

שווי קמפיין הבריאות הכולל של ערוץ ניקלודיאון הינו מליון וחצי שקל ותשדירי הבריאות יעלו במקביל לערוץ ניקלודיאון גם בערוצי בית אחרים של ענני תקשורת: ערוץ החיים הטובים וערוץ הבריאות.

הקמפיין עולה במטרה לגרום לילדים לחשוב לפני שהם ניגשים לאכול עוד ארוחת ג'אנק פוד, להסביר לילדים את חשיבות התזונה הנכונה, הבריאה והמאוזנת ולהמריץ אותם לפעול ולעסוק בפעילות גופנית על חשבון שעות טלוויזיה ומחשב, לכבד את גופם ולהתייחס אליו ברצינות.

תשדירי הקמפיין הינם חלק מהקמפיין של ניקלודיאון שהחל הקיץ בערוץ, לעידוד תזונה נכונה ואורח חיים בריא. כחלק מהקמפיין מוקדש חלק ניכר מתכנית הקיץ של הערוץ, "בוגי", לנושא. כמו כן, בימים אלה מצטלמת סדרה דוקומנטרית המלווה ילדים העומדים לעשות שינוי באורח חייהם לבריא יותר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה