קבוצת SBC משיקה אתר חדש: "פרומו-מדיה"

האתר יהווה מקור מידע בתחומי הקד"מ, אירועים, תערוכות, מרכזי מבקרים, שיווק ישיר ונקודות מכירה
אפרת אדיר |

קבוצת SBC משיקה בימים אלו את אתר האינטרנט "פרומו מדיה" (www.promo.co.il). לדברי קטי ביסראור, העורכת הראשית של פרומו מדיה: "האתר יכלול גם מדור חדשות יומיות של עולם ה- BTL (Below The Line), הקד"מ, האירועים, התערוכות, הפסטיבלים ועוד".

לדברי החברה, במשך שמונה השנים האחרונות עקב קטלוג פרומו מדיה אחר מהלכיו והתפתחותו של עולם ה-BTL, וההחלטה להפוך אותו ל-Source Book של עולם הקד"מ, הפרסום, יחסי הציבור, מרכזי המבקרים והשיווק הישיר הביאה להשקתו של אתר זמין המתעדכן מדי יום.

האתר נחלק לשני חלקים עיקריים: תוכן, הכולל סיקור יומיומי של כל החידושים והעדכונים בתחום האירועים העסקיים, קידום המכירות, נקודות המכירה, תערוכות, פסטיבלים, מרכזי מבקרים, שיווק ישיר ועוד.

החלק השני הוא מדריך הנבחרים- כלי עבודה אולטימטיבי למנהל שיווק. המדריך הינו פרי עבודה של שנים רבות בתחום והוא מחולק לקטגוריות של כל ענפי השיווק, הפרסום וההפקות. החברות המופיעות במדריך נבחרו על-ידי הלקוחות, כאשר ההופעה ברשימת הנבחרים מותנית בהמלצת שלושה לקוחות מרוצים של החברה ואינה מותנית בפרסום.

עוד באתר, ארכיון של כ-500 מאמרים משנת 1999 ועד היום, לוח מעודכן של תערוכות, ירידים וכנסים, וכן ריכוז של כל האתרים השימושיים לעולם השיווק והפרסום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה