אמפא מעמיקה פעילות בתחום המסכים הדקים ומשווקת LCD

מסך ה-LCD יכול לשמש גם כמסך מחשב ומכשיר DVD, בנוסף לשימושו העיקרי כמסך טלוויזיה
אפרת אדיר |

חברת אמפא מוצרי צריכה, בבעלות איש העסקים לוי קושניר, מעמיקה את פעילותה בתחום המסכים הקלים ומתחילה לשווק מסכי LCD של המותג הגרמני AEG. בכך נכנסת החברה לתחרות מול מותגים המזוהים עם מסכי ה-LCD כדוגמת: סוני, טושיבה, גרונדיג, מאראנץ ועוד, ומשקיעה מיליון שקל בקמפיין פרסומי באמצעות ברוקנר נטע.

לדברי החברה, לאחר ניסיון מוצלח עם מסכי הפלסמה של ספקטרה שהוצעו לציבור במחיר תחרותי ונמכרו ברשתות החשמל והשיווק, הוחלט לשווק גם מסכי LCD.

מסכי ה-LCD של AEG יימכרו במגוון גדלים, החל מ-20" ועד לגודל של 37" ובטווח מחירים של מ-3,990 שקל ועד 12,490 שקל. כמו כן, בכוונת החברה להתחיל במקביל בשיווק מסך הפלסמה של AEG בגודל 42".

לדברי ראובן אדמוני, מנכ"ל אמפא מוצרי צריכה, "ההחלטה להתחיל בשיווק מסכי ה-LCD של AEG נובעת משתי סיבות עיקריות. הראשונה, המובילות של המותג AEG בישראל המאופיין בדייקנות, אמינות איכות ועיצוב בסטנדרטים הגבוהים ביותר במקביל ליחס עלות תועלת גבוה עבור הצרכנים. הסיבה השניה היא השינוי שעבר הצרכן הישראלי בשנים האחרונות בכל הקשור לצריכת מסכים דקים כפריט רב שימושי בבית".

כך למשל, מציין אדמוני את מסך ה-LCD בגודל 20" של AEGהמתאים במיוחד לחדרי ילדים ויכול לשמש כמסך מחשב, מסך טלוויזיה ומכשיר DVD לפי בחירה פונקציונלית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה