גולף: הרווח צמח ברבעון ב-23% ל-16.7 מיליון שקל

הרווח במחצית הראשונה - 24.8 מיליון שקל לעומת 18.8 מיליון שקל במקבילה אשתקד
שי פאוזנר |

קבוצת האופנה, גולף פרסמה הבוקר דו"חות לרבעון השני של השנה. צביקה לבנת, יו"ר קבוצת גולף, ואילנה קאופמן, מנכ"ל הקבוצה דיווחו, כי הרווח הנקי ברבעון השני של 2006 הסתכם ב-16.7 מיליון שקל, לעומת 12.9 מיליון שקל רבעון מקביל אשתקד.

הרווח הנקי במחצית הראשונה של השנה הסתכם ב-24.8 מיליון שקל, לעומת 18.8 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד.

מחזור המכירות של גולף ברבעון השני הסתכם בכ- 157.6 מיליון שקל לעומת כ-144.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מחזור המכירות במחצית הראשונה של 2006 הסתכם בכ-291.5 מיליון שקל, לעומת 262.7 מיליון שקל במחצית ראשונה אשתקד.

הרווח הגולמי לרבעון השני הסתכם בכ-91 מיליון שקל, לעומת 82.9 מיליון שקל במקביל אשתקד, הרווח הגולמי במחצית ראשונה 2006 הסתכם בכ-163.6 מיליון שקל, לעומת רווח גולמי של 148 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

נציין, כי ב-9 באפריל 2006 חילקה החברה דיבידנד בסך 60 מיליון שקל. מדיניות החברה, כפי שנקבעה על-ידי הדירקטוריון שלה, הנה לחלק כדיבידנד לבעלי מניותיה, מדי שנה, לפחות מחצית מרווחיה השנתיים השוטפים של החברה לאותה שנה.

קבוצת גולף הנה מהחברות הקימעונאיות המובילות בישראל, בתחום הטקסטיל ועיצוב הבית, האופנה וההלבשה. החנות הראשונה של הקבוצה נפתחה ב-1987. גולף מוחזקת בשיעור של כ-85% על ידי כלל תעשיות והיא מונה כיום 154 חנויות. בגולף מועסקים 1,350 עובדים, 84 מתוכם עובדים במטה החברה בת"א. פעילות החברה מבוצעת באמצעות שני מגזרי פעילות: מגזר אפנת ההלבשה ומגזר אפנת הבית. במגזר אפנת הבית הקבוצה מפעילה את רשת GOLF & CO עם 47 חנויות בכל רחבי הארץ. רשת Golf& Co היא בעלת הזיכיון למוצרי חברת Oshkosh האמריקנית.

כמו כן, היא מפעילה את GOLF SPA (קוסמטיקה) ומשווקת את המותג PURITY - מותג הבית של גולף. במגזר אפנת ההלבשה הקבוצה מונה 3 רשתות: INTIMA, POLGAT, GOLF ורשת העודפים, רשת ספרינט. רשת פולגת משווקת בלעדית את המותגים Daniel Hechter, Max Moretti. רשת פולגת מונה 19 חנויות בכל רחבי הארץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה