גיתם BBDO הוכרז כפיינליסט בתחרות פסטיבל ניו-יורק
הקטגוריות שעלו לשלב הסופי: שילוט חוצות (אורביט) ומזון עם סרטון המגנטים של חלב תנובה
משרד הפרסום גיתם BBDO הוכרז היום (א') כפיינליסט בתחרות הפרסום "פסטיבל ניו-יורק"- NYFA- NY Festival Awards.
הקטגוריות שהעלו את גיתם לשלב הסופי הן: קטגוריית שילוט חוצות- מנקי החלונות של קיר אורביט פרופשיונל. וקטגוריית המזון עם סרטון המגנטים של חלב תנובה מועשר בברזל.
תחרות פסטיבל ניו-יורק קיימת כבר 50 שנה ומזהה את העבודות הטובות בעולם בתחומי הפרסום, העיצוב והשיווק. מעל ל-60 מדינות מתמודדות בתחרות זו ועבודותיהן נמדדות במדד קריאיטיביות ואפקטיביות בתקשורת הגלובלית.
השנה מאגדת תחרות NYFA מספר תחרויות שנתיות, ביניהן:Midas awards- תחרות שירותים פיננסיים, Global Awards- תחרות שירותי בריאות ורווחה, Ame Awards- פרסום ושיווק אפקטיבי. התוצאות הסופיות של התחרות יינתנו בספטמבר 2006.