יאיר גלר ממשיך לתקוף את הרשות השנייה בעניין העמלות

נושא העמלות של משרדי הפרסום מתסיס את ענף הפרסום כולו ועלול להביא לפגיעה ביחסי מפרסם-פרסומאי-ערוצי טלוויזיה
אפרת אדיר |

הבוקר הגיב בחריפות יאיר גלר, יו"ר איגוד חברות הפרסום ליוזמת זכייני ערוצי הטלוויזיה והרשות השניה להוריד את גובה עמלות הפרסום ולגבש הצעת חוק בנושא ואמר, כי "אין מועד הזוי יותר להעלות את הנושא כאשר כל תעשיית הפרסום מדממת בעקבות נזקי המלחמה וכן גם מצבם של לקוחותינו המפרסמים".

כעת ממשיך גלר לצאת נגד היוזמה ולטעון, כי "הזכיינים והרשות מחפשים לעצמם חיים קלים, במקום להתמודד עם הבעיה הכלכלית שלהם שנובעת ממבנה עיסקי לא נכון, הם מנסים לתקן את הטעויות שלהם על חשבון הפרסומאים והמפרסמים".

"עמלות תמיד היו והטלוויזיה הרוויחה יפה. מה קרה פתאום שהם מפסידים? שהרשות והזכיינים יבדקו במקומות ששוכב הכסף הגדול ולא בעמלות, שמימלא חלק מהן מוחזר למפרסמים. מה שהם מבקשים יגרור התייקרות הפרסום בטלוויזיה למפרסמים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה