ניו-פארם רוכשת את רשת סורפרייז תמורת 3.5 מיליון ש'

בני הזוג אלקבס, בעלי רשת סורפרייז ימשיכו לנהל את הרשת ויהיו אחראים על פעילותה בסניפי ניו-פארם
אפרת אדיר |

מוטי כהן, מנכ"ל חברת ניו-פארם, הודיע היום (א') על רכישת הפעילות של רשת המתנות סורפרייז (surprise) מידי חברת אלקבס תעשיות בע"מ, הנמצאת בשליטת בני הזוג אריה וגילה אלקבס.

היקף העסקה עומד על כ-3.5 מיליון שקל (כולל המלאי) והיא כוללת את הפעילות הקיימת של רשת סורפרייז וכן את זיכיון המותג. במסגרת העסקה ימשיכו בני הזוג אלקבס להוביל את ניהול הרשת ואת פעילות סופרייז בסניפי ניו-פארם. לדברי כהן: "רשת ניו-פארם רואה בסורפרייז מנוע צמיחה ופלטפורמה להכנסת מוצרים מעוצבים ומיוחדים לרשת. באמצעות מוצרי רשת סורפרייז ניתן יהיה לחזק ולבדל את מחלקות הקוסמטיקה היוקרתית של ניו-פארם, על-ידי הענקת מוצרים משלימים ללקוחות, כגון: תכשיטי מעצבים, תיקים וארנקים מעוצבים, אקססוריז מיוחדים, המשלימים ללקוחה את סל הקניה של הקוסמטיקה היוקרתית בפריטי לבוש ותכשיטים מעוצבים ויוקרתיים".

נציין, כי זוהי הרכישה הראשונה שמוביל כהן לאחר מינויו למנכ"ל הרשת וכחלק מיישום אסטרטגיית הרחבת הרשת.

כהן הוסיף, כי "ניו פארם תמשיך את פעילות סורפרייז כרשת חנויות נפרדת ותפתח קטגוריה של "חנות בתוך חנות" ברשת ניו-פארם". בנוסף, ציין כהן, כי רשת סורפרייז תבחן את האפשרות להרחיב את הרשת ולפתוח סניפים חדשים, הן בארץ והן בחו"ל.

רשת סורפרייז הוקמה בשנת 2003 על-ידי בני הזוג אלקבס. הרשת מתמקדת במספר קטגוריות: אופנת חפצים, הכוללת כלי בית ונוי, מחלקת אביזרי אופנה, תכשיטים מעוצבים, מחלקת עבודה וכיף, הכוללת אביזרים לשולחן העבודה וציוד משרדי מעוצב וקטגוריית ה"ילדודס" המיועדת לילדים.

הרשת מונה 6 סניפים, הממוקמים בקניונים מובילים ברחבי הארץ: קניון רמת אביב, קניון ארנה, קניון עזריאלי, קניון ערים כפר-סבא, קניון גבעתיים ובקניון אבנת בפתח-תקווה. לדברי החברה, מחזור המכירות של הרשת הצפוי לשנת 2006 עומד על כ-7 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה