גידול של 42% בהכנסות שופרסל ל-2.36 מיליארד שקל
רשת שופרסל, פירסמה היום את תוצאות הרבעון השני של 2006 מהם עולה כי החברה רשמה צמיחה מרשימה במהלך הרבעון במרבית הפרמטרים. ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-2.36 מיליארד שקל, גידול של 42.2% לעומת רבעון מקביל אשתקד. ללא הכללת קלאבמרקט גדלו ההכנסות ב-12.9%.
הרווח התפעולי המאוחד ברבעון הסתכם ב-100 מיליון ש"ח גידול של 172% לעומת 37 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ללא הכללת קלאבמרקט גדל הרווח התפעולי ב-183% ל-104 מיליון שקל.
הרווח הנקי ברבעון ללא הכללת קלאבמרקט גדל ל-49 מיליון שקל, לעומת 10 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. לאחר הכללת קלאבמרקט גדל הרווח הנקי ל-37 מיליון שקל.
אברהם ביגר, יו"ר שופרסל ואפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, ציינו כי "אנו מרוצים מהשיפור שהשגנו בכל הפרמטרים ובכללם המשך גידול במכירות, שיפור ברווחיות, הקטנת שיעור ההוצאות מסך ההכנסות, ובעקבות כך שיפור ברווח הנקי". כמו כן ציינו אברהם ביגר ואפי רוזנהויז, כי "אנו ממשיכים ביישום התוכנית האסטרטגית שלפיה יופעלו בסופו של התהליך 3 פורמטים תחת המותג "שופרסל" – שופרסל דיל כוללת כיום 29 חנויות, שופרסל ביג הכוללת 30 חנויות ושופרסל שלי שאנו נמצאים כיום בתהליך ההסבה של החנויות לפורמט זה. כמו כן, אנו פועלים להרחבת פורמט "זול פה". בנוסף, החברה משלימה מהלך להשקת כרטיס אשראי "שופרסל".
החברה מפעילה כשישים סניפים באזור הצפון.
במסגרת ההתגייסות למאמץ המלחמתי, מנהלת החברה מבצע רחב היקף של משלוח מוצרי מזון לתושבי קו העימות ולחיילים. במסגרת המבצע נתרמו עד היום, ע"י תושבי מדינת ישראל וחברות מקבוצת IDB, וחברות אחרות במדינת ישראל למעלה מ-100,000 חבילות של מוצרי מזון, אותן מספקת החברה במחירי עלות וללא כל רווח. כל הוצאות אריזת החבילות ומשלוחן לתושבי קו העימות ולחיילי צה"ל הינן על חשבון החברה.