יקבי רמת הגולן בקמפיין חדש בהשקעה של כ-800 אלף שקל
יקבי רמת הגולן עולה הערב (ה') בקמפיין טלוויזיוני בערוץ 2 בהשקעה של כ-800 אלף שקל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע, נבנה תחת הקונספט: "יקבי רמת הגולן- ארץ היין".
לדברי בנצי אלישע, מנהל אגף השיווק של יקבי רמת הגולן: "דווקא בתקופה קשה זו, אנו מרימים את הראש וגאים להציג את היצירה, פרי כפינו. דווקא עכשיו, כשעל מרקע הטלוויזיה עולות תמונות מלחמה בלתי פוסקות, מצאנו לנכון להביא לצופה חוויה אחרת ומרגשת מהצפון, חוויה של "ארץ היין"- תמונות הארץ היפה, אנשיה ויצירתם".
בשנה שעברה יצאה החברה במהלך אסטרטגי שיווקי, המקנה ליקב זהות מותגית חדשה, המבוססת על נכסיות המותג באזור הגידול, רמת הגולן. מטרת המהלך לחזק את יקבי רמת הגולן כמותג אב אשר מקרין ערך לתתי המותגים הפועלים תחתיו: ירדן, גמלא וגולן.
יקבי רמת הגולן נוסדה ב-1983. היקב מייצר יינות שולחניים איכותיים מכ-20 זנים, תחת הסדרות ירדן, גמלא וגולן.