קונדומי R3 משקיעה 300 אלף ש' בפעילות לחג האהבה
חברת קונדומי R3 יוצאת בפעילות קד"מ רחבה לקראת ט"ו באב, חג האהבה, במטרה לחזק את הקשר עם הקהל הצעיר שהינו קהל יעד העיקרי בתחום השימוש בקונדומים.
במסגרת הפעילות מעלה R3 קמפיין ברדיו 99ESC, משלטת תאי שירותים בברים ומועדונים להגברת המודעות לשימוש באמצעי מניעה ובנוסף, מחלקת קונדומי R3 באזורי בילוי מרכזיים באמצעות דיילות.
קמפיין הרדיו, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, יעלה למשך שבוע האהבה וילווה בסיסמא: "קונדומי R3 מאחלים לכם שבוע אהבה מלא רגש... תרגישו מושכים, תרגישו מאוהבים, מה שבטוח עם קונדום R3 תרגישו כל כך טוב שתשכחו שהוא שם".
לדברי אורלי כהן, מנכ"ל חטיבת ה-OTC בחברת אגיס: "הפעילות הינה חלק מהאסטרטגיה של החברה, שחרטה על דיגלה את נושא קידום המודעות לשימוש בקונדומים בקרב הציבור בכלל והנוער בפרט".
לעניין ההחלטה לשלט תאי שירותים של ברים, מסבירה כהן, כי "השירותים במועדונים ובארים הינם מקומות בהם יש תנועה רבה של צעירים, המצריכה חשיפה מקסימאלית לעידוד השימוש בקונדומים אשר יחנכו למין בטוח".
מסקר שערכה R3 באמצעות מכון המחקר "מותגים" בקרב 350 מרואיינים, בגילאי 18-30, המהווה מדגם מייצג, עולה כי 65% מהגברים ו-53% מהנשים מחזיקים קונדום בארנקם האישי ומקפידים לשמור על מין בטוח.
כהן מוסיפה, כי "חשוב לנו להעביר לקהל בני 18 עד 25, המהווה קהל יעד עיקרי בתחום הקונדומים, מסר של מין בטוח ולהגביר את המודעות לשימוש בקונדומים כאמצעי היעיל ביותר למניעת מחלות מין והריונות בלתי רצויים".
חברת 'אגיס' מיבאת ומשווקת בישראל את קונדומי R3.