'מתאים לי' הפסידה ל'קרייזי ליין' בקרב על גוגל
בתביעה שהגישה רשת ההלבשה למידות גדולות, מתאים לי, בחודש אפריל האחרון, נגד חברת קרייזי ליין, בטענה כי קרייזי ליין משתמשת באותיות המסחר של הרשת ML בשטח הפרסום של אתר האינטרנט Google, פסק בית המשפט ביום שלישי האחרון לטובת קרייזי ליין.
העילה לתביעה נבעה מהעובדה שקרייזי ליין קנתה את שטח הפרסום בגוגל, וכאשר מקלידים את המילים 'מתאים לי' או 'ML' עולה גם הקישור של קרייזי ליין בשטח המיועד לפרסום.
השבוע, פסק בית המשפט המחוזי לטובת קרייזי ליין ודחה על הסף את תביעתה של רשת מתאים לי להוציא צו מניעה זמני, האוסר על רשת קרייזי ליין לעשות שימוש באותיות המסחר של הרשת- ML באמצעות אתר האינטרנט Google.
השופט מגן אלטוביה פסק, כי "מתאים לי לא הוכיחה שרשת קרייזי ליין התעשרה שלא כדין באמצעות השימוש שעשתה בסימן המסחרי של מתאים לי ולא הוכיחה כי גרמה לדילול המותג שלה לאור הזיהוי הנפרד והברור של שתי הרשתות המתחרות".
בנוסף, פסק השופט אלטוביה, כי רשת מתאים לי תשא בכל הוצאות התביעה בשכר טרחת עורך דין של קרייזי ליין בסך 88 אלף שקל תוך 30 יום.
לדברי ערן לוין, סמנכ"ל השיווק רשת קרייזי ליין: "קרייזי ליין שמחה על הפסיקה של בית המשפט המחוזי שקיבל את עמדתה בנושא פעילותה השיווקית ברשת האינטרנט. קרייזי ליין פועלת באמצעים השיווקים המוכרים והמקובלים בארץ ובעולם, ותביעת המתחרה לא היתה אלא קטנונית וקנטרנית, ונועדה לפגוע בשמה הטוב של רשת קרייזי ליין ומנהליה".