מיס קפריסין לשעבר תשמש כפרזנטורית של פלייבוי ישראל

לראשונה נבחרה פרזנטורית ישראלית, שתוביל את מסע הפרסום הישראלי של מותג האופנה פלייבוי
אפרת אדיר |

מיס קפריסין לשעבר, סופיה גיורגו (24), תקבל 20 אלף דולר עבור הובלת קמפיין הפרסום הישראלי של המותג פלייבוי לשנת 2006/7. זוהי הפעם הראשונה בה בוחר פלייבוי פרזנטורית ישראלית אשר תשתתף בתחרות בחירת הפרזנטורית העולמית של המותג. קמפיין הפרסום הישראלי של פלייבוי יעלה בחודש אוגוסט הקרוב במסגרת השקת קולקציית האופנה החדשה של המותג, באמצעות משרד הפרסום צפריר-נחמני ועלות של מיליון דולר. הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות יומית, מגזינים וקטלוג, וכן פעילות יחסי ציבור ופעילות קד"ם בנקודות המכירה. שרית מדליה, סמנכ"ל פלייבוי ישראל, מסרה, כי: "סופיה גיורגו נבחרה להוביל את הקמפיין לאחר שנבחנו מספר אופציות של דוגמניות, וסופיה הובילה את הרשימה בשל היותה דוגמנית המשדרת סקסיות, בינלאומיות, מובילות נשיות וחושניות ולכן ניתן ליצור חיבור עמוק, מהיר ונכון למותג פלייבוי, וגם בשל המראה המיוחד, האופנתי והרענן שלה". חברת פלייבוי ישראל נמצאת בבעלות יאיר חסון. החברה מעניקה זיכיונות בקטגוריות מגוונות ביניהן: אופנה, שעונים, תכשיטים, חגורות, ארנקים ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה