פרוקטר&גמבל ממתגת עם Always את המופע של ריטה
Always, מותג ההיגיינה הנשית, מבית פרוקטר&גמבל, מרענן את המופע one של הזמרת ריטה וממתג את חדרי השירותים במרכז הירידים תל אביב, לכל תקופת המופע.
הפרסום החוויתי הינו חלק מהתהליך השקת המוצר החדש- Always Freshelle, מבית פרוקטר אנד גמבל, המשלב תחבושת היגיינית עם מגבון אינטימי באריזה חדשנית. המוצר הושק לאחרונה גם בקמפיין פרסומי בטלוויזיה.
חברת Oow media, האחראית על המיתוג בפועל, צבעה את חדרי שירותי הנשים בצבע ירוק מנטה כאריזת המוצר החדש והוסיפה צילומי אישה מתקלחת, כך שתאי השירותים הופכים לדמויי מקלחונים. המיתוג כולל: מיתוג מראות, דלתות, מייבשי ידיים וקירות וכן חלוקת דוגמיות.
לדברי אופיר גוטמן, מנהל חטיבת נייר בחברת פרוקטר&גמבל: "אנו מעוניינים להעביר לצרכניות מסר בדרך חוויתית ולא שגרתית. מיתוג חדר השירותים חושף את המוצר לקהל היעד כחלק מחוויה אינטימית ורעננה. פרסום חווייתי מסוג זה היה מוצלח במיוחד ואף זיכה את פרוקטר אנד גמבל ומותג "COVER GIRL" בפרס פסטיבל קאן לפני כשנה. אנו ממשיכים בקו זה על מנת להגיע לנשים במקומות חווייתיים עם מסר חדשני".
ארז רפפורט, מנכ"ל חברת oow media: "אנו מעניקים תשומת לב רבה לפרסום חוויתי ומיוחד, כזה המפתיע את המתבונן ונחרט בזיכרונו".