מלחמה במשק: חברות מבטלות קמפיינים ופעילות שיווק
בימים האחרונים, על רקע ההסלמה הביטחונית מדווחת סדרה של ביטולי הקמפיינים ופעילויות שיווק מקיפות בכל המשק. לאחר שבסוף השבוע הקפיאה קוקה קולה את קמפיין הפרסום שלה בטלוויזיה, מדווחת החברה, כי עקב האירועים הביטחוניים הקשים היא החליטה לדחות את פתיחת "כפר המוזיקה קוקה-קולה 2006" לסוף אוגוסט. עדיין לא נקבע המועד המדויק.
טל רבן סמנכ"ל השיווק של חברת קוקה-קולה מסר, "עקב המצב הביטחוני מצאנו לנכון לדחות את אירועי כפר המוזיקה. ברגע שיתבהרו הדברים נפרסם הודעה על המועד החדש.אנו מקווים כי נחזור במהרה לשגרת החיים השקטה".
לצד זאת, מדווחת היום החברה הבת של קוקה-קולה, מחלבת טרה, כי בעקבות המצב הביטחוני החליטה גם היא להשעות את הפעילות הפרסומית במדיה.
צפריר גרנט סמנכ"ל שיווק פריגת הודיע, כי "בעקבות המצב הביטחוני החליטה פריגת לתגבר את אספקת מוצריה לצפון הארץ. החברה החליטה לתרום ממוצריה לילדי הצפון ובני משפחותיהם. 'סיירת' של פריגת תעבור בין המקלטים ובן היישובים ותחלק ממגוון מוצרי החברה להזדהות ולחיזוק תושבי הצפון.
ניר אלעזר, דובר קבוצת יוניליוור מסר היום: "לאור האירועים הביטחוניים בצפון, יוניליוור סגרה את מפעל צפת, על פי הנחיות פיקוד העורף. המפעלים בחיפה ובקרית אתא הושבתו על פי החלטת הנהלת החברה, עד שיתבהר המצב".
סמנכ"ל שיווק ומכירות רשת נעלי TO GO, "בשל המצב הביטחוני החלטנו להוריד את קמפיין הפרסום שלנו בערוץ 2. כמו כן, נסגרו בשל המצב נסגרו באופן זמני 10 מחנויות הרשת באזורי צפון".