יאנקי גרופ: אימוץ רשתות מקומיות במעמד של שוק המוני
בסקר חדש שערכה חברת יאנקי גרופ מזהים את הביקוש הגובר והמגמות בשוק העומדות מאחורי האימוץ הגדל של תשתיות ושירותים אלחוטיים, בקרב עסקים קטנים ובינוניים. הסקר בוחן את השימוש הנוכחי והביקוש העתידי בפתרונות קול ונתונים ניידים בארגונים גדולים, כמו גם בעסקים קטנים ובינוניים בארצות הברית.
על פי נתוני הסקר, המגזר של העסקים הקטנים בארה"ב הפגין את הפוטנציאל הגדול ביותר לאימוץ מוגבר של שירותים ניידים, עם 64% מהעובדים במגזר הניידים.
עוד עולה מן המחקר, כי קצב האימוץ של רשתות מקומיות ניידות (WLAN) הגיע למעמד של שוק המוני בעסקים הגדולים בארצות הברית. גם העסקים הקטנים בארצות הברית ממשיכים לאמץ, אם כי בזהירות, את רשתות התקשורת המקומיות הניידות. למרות חששות מוגברים מאבטחת הרשתות והנתונים העסקיים, מורכבות של האינטגרציה, מחירים מאמירים ובעיות של כיסוי גיאוגרפי, קרוב ל-50% מהארגונים הגדולים ויותר מ-30% מהעסקים הקטנים והבינוניים פרסו רשתות אלחוטיות. "תוצאות הסקר ממחישות כי חרף הזדמנויות הצמיחה בשוק העסקים האמריקאי, יש עדיין כמה מכשולים המגבילים את הפוטנציאל," אמר נתן דייר, אנליסט לפתרונות ניידים וסלולריים לארגונים ביאנקי גרופ. "יצרנים המעוניינים לשמור על הרלוונטיות שלהם בשוק, ישכילו לעשות אם יקנו יותר ידע למשתמשים הסופיים על פתרונות ניידים לעובדים וכן ידגישו בפני מקבלי ההחלטות את הצידוק הכלכלי להשקעות בפתרונות ניידים."