ריטליקס חודרת לרשתות בהולנד בעיסקה של 4-7 מ' ד'

פתרונות התוכנה שלה יותקנו ב-400 סופרמרקטים של רשת לאורוס. ההסכם הינו לעשר שנים
אסף מליחי |

חברת ריטליקס (נאסד"ק: RTLX), ספקית פתרונות תוכנה לקמעונאים ומפיצים ברחבי העולם, הודיעה היום כי קמעונאית המזון ההולנדית לאורוס (Laurus) בחרה במערכת Retalix StoreLine להתקנה ב-400 סופרמרקטים בהולנד. מדובר בחוזה הראשון שריטליקס חותמת עם רשת קמעונאית מהשורה הראשונה בהולנד.

לאורוס נמנית על חמש הרשתות הקמעונאיות הגדולות בהולנד ומפעילה 400 סופרמרקטים תחת שם המותג "סופר דה בור" (Super de Boer). "סופר דה בור" מפעילה למעלה מ-2000 קופות ומחזיקה בנתח של כ-8% משוק קמעונאות המזון בהולנד.

עבודת הפרויקט עבור לאורוס החלה בשנה שעברה, וחנויות פיילוט ראשונות החלו לפעול עם Retalix StoreLine בחודש מארס השנה. התקנת Retalix StoreLine בכל חנויות הרשת תושלם בשנת 2007.

"Retalix StoreLine הינו פתרון בינלאומי מוכח התומך בצורה נרחבת במועדוני לקוחות ובמבצעים. התרשמנו מאוד מההתאמה של Retalix StoreLine לדרישותינו העסקיות, שמפחיתה לנו זמן ועלויות בהטמעת המערכת", אמר פיטר הנסלמן, מנהל טכנולוגיות המידע והתקשורת של לאורוס.

"אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו לעבוד עם לאורוס ולהרחיב את נוכחותנו בארצות השפלה", אמר בארי שקד, מנכ"ל ריטליקס. "זהו צעד נוסף ביישום האסטרטגיה הגלובלית שלנו".

שיחה שערכנו ב-Bizportal עם עם סמנכ"ל הכספים של ריטליקס, דני מושויוף, הערכנה היא כי העיסקה עשויה להניב הכנסה שנתית של 4-7 מיליון שולר לשנה במשך 10 שנים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה