שיא חדש בפרסום: שירז טל על 2,000 מטר באיילון
רשת האופנה Crazy Line עולה בשלט פרסום דו צדדי בבניין אגד הישן בכביש איילון לתקופה של 70 ימים ובעלות של כ-מליון שקל. קרייזי ליין, הגדילה את תקציב הפרסום ב-25% בהשוואה לקיץ אשתקד ומשקיעה 5 מיליון שקלים בקמפיין הפרסום לקיץ 2006 (מקאן אריקסון – קשר בראל), מתוכם 500,000 דולר בקמפיין שלטי חוצות בכיכובה של הדוגמנית שירז טל תחת הסיסמא "יותר אישה מאי פעם" .
השלט יעלה באמצעות חברת המדיה "אדרי מדיה גרופ" על גבי קיר בניין אגד, הנמצא בדרך פתח תקווה ופונה לנתיבי איילון. השלט שיעטוף את שני קירות הבניין הודפס במשך שבוע ימים, יואר באמצעות עשרות פנסים ומשקלו למעלה מטון, לשם הצבות גוייסו שלושה מנופים וחמישי אנשי סנפלינג.