HP ישראל: נגיע לנתח של 25% בשווק ה-PC עד סוף 2007

מחזיקה כיום כ-17% מהשוק. קמפיין עולמי של החברה יגיע גם לישראל
אסף מליחי |

לאחר התהפוכות בהנהלתה בשנה האחרונה, HP יוצאת במהלך לביסוס מעמדה כמובילת שוק המחשוב האישי בישראל ולנכס את הקונספט "מחשב אישי" למותג HP. החבר הציגה היום נתונים של מחקר אשר ביצעה חברת המחקר IDC לפיהם: שוק המחשוב האישי בישראל (ניידים ושולחניים) לשנת 2006 מוערך ב-812 מיליון דולר. הלפי הנתונים הללו, נתח השוק הכללי ביחידות של HP ברבע הראשון של השנה עמד על 17% מתוך 171,700 יחידות. ראשי HP ישראל מסרו היום במסיבת עיתונאים, כי HP ישראל תפעל להגיע לנתח של 25% בשווק ה-PC עד סוף 2007. חברת HP העולמית מגבה את המהלך בהשקת קמפיין גלובלי, הנאמד במאות מיליוני דולרים ומטרתו החזרת הערך "אישי" לעולם התוכן של המחשוב, תחת הסיסמא: The Computer Is Personal Again. הקמפיין, אשר הותאם לקהל הישראלי, יעלה בישראל במהלך חודש יוני ויכלול שילוט חוצות, אינטרנט, עיתונות, טלוויזיה ואתר בית ייחודי (www.hp.co.il/personal). היקף הקמפיין שני מיליון דולר. בכוונת החברה ליצור שיתופי פעולה עם מובילי דעת קהל (סלבריטאים) ולשלבם בקמפיין עם מחשביהם האישיים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה