קרדן ישראל: מרחיבה מיזם הטלוויזיה בארה"ב

מיזם טלוויזיה לפעוטות ולילדים בשם BFTV הושק בסוף השבוע במסגרת שידורי אקוסטאר, בנוסף נחתמו הסכמי מסגרת עם חברות הכבלים קומקסט וצ'רטר
דותן לוי |

חברת קרדן ישראל הודיעה היום (א') כי מיזם הטלוויזיה החדש BFTV שייעודו לתינוקות וילדים, הושק בסוף השבוע במסגרת שידורי אקוסטאר (Echostar), ערוץ לוויין לו 11 מיליון מנויים, זאת לאחר שהושק במאי באמצעות שידורי DIRECT TV בארה"ב.

לקרדן תקשורת 30% במיזם. בנוסף נחתמו הסכמי מסגרת עם חברות הכבלים קומקסט (Comcast), לה 22 מיליון מנויים וצ'רטר (Charter), לה כ- 5 מיליון מנויים. הסכמים אלה מצטרפים להסכם עליו חתמה BFTV עם חברת הענק Direct TV , גוף הלוויין המוביל בארה"ב עם 15 מיליון מנויים.

עד כה הושקעו במיזם כ- 10 מיליון דולר. בנוסף לקרדן תקשורת שותפים במיזם גם חברת המדיה Regency Enterprises (21.25%), שבשליטת ארנון מילצ'ן ו- Bellco Capital LLC (20%), קרן השקעות אמריקאית, שבבעלות רבקה בלדגרין (זבלודוביץ') והמייסדים.

ערוץ BFTV הינו ערוץ תוכן בתשלום לתינוקות ופעוטות, הראשון מסוגו בארה"ב ומרבית התוכניות והתכנים הכלולים בו הינם הפקות מקוריות של BFTV.הערוץ שעלה לאוויר במאי השנה ישדר 24 שעות ביממה תוכניות לימוד והעשרה לפעוטות, ויכלול לוח משדרים ייחודי להתפתחותם של תינוקות מגילאי שלושה חודשים עד שלוש שנים.

לדברי איתן רכטר מנכ"ל קרדן ישראל: "אנו שמחים על קצב התפתחות המיזם ועל חתימת ההסכמים עם חברות הלוויין והכבלים המובילות בארה"ב. חתימה עם חברות אלה מביאה את הערוץ לחשיפה לקרוב ל- 50 מיליון מנויים ואין ספק שזו פריצת דרך משמעותית עבור המיזם. העובדה שחברות מובילות אלה נכנסו להסכמים עם BFTV במהירות מעידה על הפוטנציאל האדיר הגלום בו."

קרדן תקשורת היא חברה בת של קרדן ישראל, המשקיעה בחברות בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה בתחום שירותי התקשורת והטכנולוגיות. מרבית ההשקעות מתבצעות בחברות בוגרות המציגות אפשרויות צמיחה יוצאות דופן. לחברה אחזקות בין השאר בחברת R.R לויינים ובטלדטה ולאחרונה נכנסה כשותפה ביוניסל, אחת מספקיות שירותי התוכן הסלולרי המובילות בישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אמא ותינוק
צילום: Photo by Pixabay

לבד במערכה: כך הפכו אימהות יחידניות לקורבנות המרכזיים של יוקר המחיה

אלפי נשים בישראל שמגדלות ילדים לבדן נמצאות במלחמת הישרדות מתמדת: הן נאלצות לתמרן כדי לגשר על הפער בין ההוצאות שמזנקות מיום ליום להכנסות שמדשדשות במקום, וחרדות מפני העתיד. הורות עצמאית 2025 קווים לדמותה

ענת גלעד |
נושאים בכתבה משפחה יוקר המחיה

הן נשים חזקות שהגיעו להורות כשהן בשלות ויודעות דבר או שניים על החיים. הן רכשו השכלה גבוהה, התקדמו בקריירה, קנו דירה וחשבו שהעתיד בטוח. עבור הילדים שלהן, הן כל העולם.

אבל אחרי חמש שנים של משברים כלכליים רצופים, מיתון עמוק ומדינה שמיום ליום יותר קשה לחיות בה, אימהות יחידניות רבות לא מצליחות להירדם בלילה מהמחשבה מה יהיה מחר. תחושת הביטחון הכלכלי שקרסה הפכה את חלום ההורות היחידנית למלחמת הישרדות יומיומית.

במדינה שבה יוקר המחיה כבר אינו רק מונח סטטיסטי אלא מציאות חיים יומיומית, משפחות רבות נדרשות לעשות ויתורים כואבים. אבל את אחד המחירים הכבדים ביותר משלמות אימהות יחידניות - נשים שבחרו בהורות ללא בן זוג.

עבור נשים אלו, להחלטה להביא צאצא לעולם קדמה כבר מהתחלה מחשבה עמוקה על היכולת לפרנס אותו או אותה בכבוד ולספק את כל צרכי המשפחה. הן ניגשו לתהליך מתוך תכנון כלכלי קפדני ושיקול דעת, הכינו כסף ליום שחור. אך אף אישה שחלמה להיות אם יחידנית לא יכלה לחזות את רצף המשברים הכלכליים ואת גלי ההתייקרויות שפקדו את ישראל בשנים האחרונות.

גם אלו שפעלו בצורה השקולה ביותר, והקימו תא משפחתי יחידני מתוך בחירה ומודעות כלכלית, לא יכלו להיות חסינות מגל ההתייקרויות הגורף שהגיע לשיאו בשנת 2025, שבו הוצאות משק הבית עלו באלפי שקלים בשנה. התייקרות מוצרי מזון, חשמל, מים וארנונה, שלא לדבר על תחבורה, גנים וצהרונים, יחד עם קיצוצים נוספים ומשכורת שלא מתעדכנת בהתאמה, הפכו את שמיכת התקציב לקצרה עוד יותר עבור מי שמפרנסת לבדה. בתנאי אי-ודאות קיצוניים שכאלה, שבהם גם משפחות עם שני מפרנסים מתקשות לגמור את החודש.