בזק: חיתוך דמי הקישוריות העביר אלינו 2,000 עסקים
חברת התקשורת בזק חושפת הבוקר, כי כבר עתה, לפני תחילת הקמפיין הפרסומי שהיא מתכננת בעניין, מסרו כ-2,000 בעלי עסקים, כי הם עוברים לבזק מהסלולר בעקבות שינוי דמי הקישוריות. החברות הללו הסירו על פי בזק למעלה מ-6,000 מכשירי סלולר מהעסק שלהם.
על פי בזק, עסקים רבים החזיקו מספר מכשירי טלולר, כל מכשיר לחברה סלולרית שונה. מהלך, שהביא בעקבותיו עלייה משמעותית של עשרות מיליוני דקות שיחה בין בזק לרשתות הסלולריות. בנוסף לחיסכון הכספי והשיפור באיכות הקו, נהנים העובדים בחברות אלו מהסרת משדרים ואנטנות שהותקנו במשרדים והפיכת סביבת העבודה לירוקה/בטוחה יותר.
נזכיר, כי בתחילת חודש מארס בוצעה הורדה נוספת של מחירי הקישוריות ועתה מחיר דקת שיחה בין בזק לרשתות הסלולריות היא 35.58 אג' ( 41.45 אג' כולל מע"מ) בלבד, מחיר שהוא זול במיוחד גם בהשוואה למחירים המיוחדים שהחברות הסלולריות מציעים לבעלי העסקים לשיחות באותה רשת סלולרית. מחיר דקת שיחה בין בזק לרשתות הסלולריות הוזלו בשנה האחרונה בכ- 32%, כתוצאה מהמהלך של הורדת דמי הקישוריות בשיחות בין המפעילים הסלולריים וכן בין בזק לרשתות הסלולריות.
רן גוראון, סמנכ"ל שיווק ומכירות בבזק אמר, כי ביצוע שיחות לסלולר באמצעות קווי בזק במקום באמצעות הטלולר, יביא לחיסכון משמעותי בהוצאות התקשורת של הארגון. "העולם העסקי הוא רגיש יותר לתנודות במחירי התקשורת וזמן התגובה לשינויים במחירים הוא מהיר. הוצאות התקשורת מהוות חלק משמעותי בהוצאותיו של ארגון ועסק. בשינוי משאר ההוצאות של המגזר העסקי, שהן בדרך כלל קבועות, קל יותר להוריד עלויות בנושאי תקשורת ללא שינויים דראסטיים במהלך העסקים הרגיל", אמר גוראון.